פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חג פסח סיוט בלאונרדו קלאב נושא התלונה:
קורסיה אורן שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
יחס ניהולי של סמנכל המלון מתחת לכל ביקורת, מדבר כאילו האורחים עובדים שלו, חדר האוכל רצפה מלוכלכת ומחליקה הבת שלי החליקה פעמיים אני כמעט והיתעופפתי עם צלחת אוכל מלאה מהשומן על הריצפה, התורים לאוכל ארוכים מאוד, עד כדיי כך שהגיע לרמה של צעקות וכמעט מכות עם אשה ישראלית מבוגרת שקיבלה מגברת צרפתיה אוכל ממש לא ברמה שמתאימה לפאתל היינו בשנה האחרונה בשלושה מלונות אחרים של פאתל והאוכל היה שם מצויין בנוסף עד שהיסתיים החג הצרפתים {כבודם במקומם מונח} שהיו במלון לא הירשו שאנחנו נקבל חמץ לדבריי ההנהלה כך שכל העיניין של הכל כלול כלל אך ורק מיץ תפוזים אשכוליות מיים ויין לא שתי אפילו בירות היינו צריכים לקנות במלון {לקנות אפשר לקבל בהכל כלול אי אפשר} לא ברור לנו, לייד הברכה בערב החג מכות בין שניי צעירים צורפתים צרחות קללות שהבנות שלי ניכנסן להלם ופחדו ללכת לבד לבריכה, בלילה האחרון הגיעו קבוצה של ערבים {שאין לנו שום דבר נגדם חלילה} שהילדים שלהם במשחקים השטלתו עלייהם והגיעו למצב שפרצו את הכספת של האסימונים לעניי כולם , מה שגרם לילדות שלנו מהלחץ גם לשם לא להיתקרב, לסיומת הבנות שלי סיימו את הטיול עם קילקול כיבה קשה והקטנה עם פריחה מזעזעת ברגליים, אנחנו ממש מאוכזבים מהטיול הזה חווית החג ממש נהרסה לנו ולצערנו לא נמליץ על המלון הנל בלשון המעטה, הוצאנו למעלה מ7000 שח על המלון והטיסות לטיול שלא נוכל לומר שהיה לנו רגע אחד של כייף ונחת, ממש 100% של אכזבה
בברכה משפחת ***

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת מגוריכם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה