פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיפור בשירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתי סטודנטית בבאר שבע, רצתה לעשות לי הפתעה ליום ההולדת והזמינה יום פינוק בספא מלון ליאונרדו באר שבע. כשהגיעה לקבלה עידן, אחראי על הקבלה, טען כי עלינו לשלם חנייה כי החנייה היא רק של אורחי המלון, כשהזמנו את החבילה לא נאמר דבר על החנייה.
1. בהזמנת ספא איננו נחשבות לאורחי המלון?
2. עידן טען כי זו חנייה פרטית, ידוע לי שבמלונות שהחנייה פרטית גם אורחי המלון למס' ימים משלמים.
3. לא נאמר לנו בהזמנה כי עלינו לשלם חנייה.
4. כשהסברנו זאת לעידן הוא התייחס בזלזול ובתי יצאה בוכה מכיוון שתיננה יום כיף עם האמא, לא היה צורך להזמין חדר ללינה כי היא מתגוררת בבאר שבע- אגב כל החבילה מחירה יותר מחדר במלון.
5.כמובן שמחיר החנייה הוא מצחיק לעומת החבילה אבל היחס המעליב והמזלזל גרם לנו לבטל את העסקה. שילמנו עבור החנייה גם כשהחלטנו לבטל את העסקה.
6.לאחר יחס משפיל ולא מקצועי ביטלנו כמובן את ההזמנה ופנינו לנווה מידבר ויש לציין שקיבלנו יחס הולם ונהנינו מאוד , ממליצה בחום על נווה מידבר.
7. כמובן שאני לא אגיע למלונות פתאל ולא אמליץ בפני חברים.
עלבון סוג הנזק :
עידן צריך לעבור קורס ביחסי אנוש. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה