פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ומענה ללקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
לאונרדו קלאב הכל כלול ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
איך כותבים מכתב תלונה בלי שהוא יראה כמו עוד מכתב תלונה?
למי שקורא את זה עכשיו יש אולי תקוה קטנה שהנה מישהו פיצח את הנוסחה...
אבל... לא מאוכזבים? גם אני, בחרתי להארח במלון שלכם בדיוק מאותה סיבה - קיוותי שאני אוכל לנפוש קצת ולנוח והתאכזבתי.
התאכבתי מהנמלים בחדר..מהניסיון לפתור את הבעיה רק ב22:00 בלילה ואח"כ מצאתם צורך עז להתקשר ב2 בלילה ולבדוק אם אני מרוצה...מיותק לציין שזה העיר את הילדים ומשם הדרך ללילה לא לילה עם ניסיון להרדים את הילד בהליכה במסדרון וזעטוט אחר שלא מפסיק לשאול למה אח שלו לא נרדם..ואישה "שמחה" ..
ובבוקר כאילו כלום לא קרה...לא שאלתם לא בדקתם אז ניגשתי שוב לדבר עם ספיר מהpr שאמרה שהיא תבדוק אם אפשר להעביר אותי חדר...אולי זה יפתור אותי מהנמלים שהרסתי להם את ה"חינגה" על המטרנה של התינוק..מסכנות הנמלים הלך ההכל כלול..
בכל מקרה ספיר חזרה רק בצהריים בשעה ששוב הילידים כבר ישנים...
את האמת לא עניין אותי כלום כי כבר אני דיי שבעתי ונשרף הפיוז של העצבים נשארתי אפתי כבר לנמלים שהבינו שיש להם דיירים נוספים בחדר.
נגשתי שוב ובקשתי לשוחח עם המנהלת (רוחמה? אם אני לא טועה סליחה מראש) הסברתי את המצב ובתמורה קבלתי צקצוק של: סחבק למה אתה קשה..? וואלה..למה אני קשה? אז הסברתי והייתי חביב ונחמד
גם על ההזמנה שבלבלו כי הגענו קבוצה של אנשים זה 1
2הנמלין בחדר( סליחה בנות - פשוט הסתפקנו להתיידד בנופש)
3 חוסר יכולת להבין שבלילה ישנים הנציגה אמרה "מה פתאום? התקשרתי ב12 בלילה" כאילו זה משנה אבל תבדקו את השיחות יוצאות..
4 אם אומרים אני אחזור אליך אז לא חוזרים בצהריים של היום בו אני עוזב את המלון..
בקיצור ידידי קורא התלונה לטעמי יש מקום לפיצוי לילה מול לילה...אבל היי זה רק ההיגיון שלי...כרגע לא בא לי פאתלי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה