פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ופוגעני נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הנשיא 7 אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי להתארח עם ילדי במלון.....הגעתי בשעה 10:00 בבוקר והמתנתי לקבלת החדר.
בשעה 14:00 בקשתי את החדש שהוזמן אך היתה תקלה במסגרת כרטיס האשראי שלי - בקשתי לשלם מאוחר יותר על החדר - לשלם בציק דבר שלא התאפשר.
שלמתי מקדמה של 1000 ₪ במזומן וקבלתי את החדר והסברתי שאת שאר התשלום אשלם מאוחר יותר.
מרגע קבלת החדר לא פסקו הטלפונים מתי אשלם. הסברתי שעלי לנסוע לעיר למשוך שוב כספים.
שיא העלבון היה מהגעתי לחדר האוכל עם ילדי.....ובכניסה לחדר האוכל חיכו לי 3 עובדי המלון ומנעו ממני להיכנס לחדר האוכל היות והתשלום לא נסגר.
כל האנשים במלון הסתכלו ולא יכולתי להרגיש רע ומושפלת מרגע זה.
חזרתי ללובי....משכתי כסף ושימלתי...
אפילו התביישתי לחזור לחדר האוכל לאכול....וישנתי רגבה ובוכייה.
שאלתי למה?
האם התגנבתי למלון?
החדר ניתן לי מראש ללא סגירת תשלום סופי, למה למנוע ממני כניסה לחדר האוכל ?

המקרה המצער לא יחזור על עצמו ואבקש תשובה בכתב ובירור לגבי הנושא.

*************************
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב נשלח מהנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה