פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה שנהרסה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו אני בעלי והתינוק בן 1.5 לחופשה מאוד קצרה בין 6.9-8.9 שתי לילות שמתוכם יום מלא אחד. (מיותר לציין שהיה לנו מאוד קשה וארך המון זמן לחסוך לחופשונת הזו שחיכינו לה הרבה זמן). הגענו למלון בכוונה לנצל את הבריכה כי עם תינוק בגיל הזה אין יותר מדי דברים שניתן לעשות. ביום המלא שלנו 7.9 נכנסנו לבריכה אחרי ארוחת הבוקר וכעבור 10 דקות שהייה במים הוציאו אותנו וסגרו את הבריכה לכל היום. שלחו אותנו לבריכה של מלון לאונרדו פלאזה שהיא חצי מהבריכה לה יועדנו בחופשתנו ושם כיבודי הבריכה הכלולים בהכל כלול עליו שילמנו לא ניתנו לנו כי זה פלאזה ולא קלאב. הייתי צריכה לחזור למלון ולבזבז את זמני אצל מנהלת קשרי הלקוחות בכדי לקבל בבריכת הפלאזה את מה ששילמתי עליו. בנוסף איבדנו עוד זמן בריכה מפני שבריכת הפלאזה נסגרת שעה לפני בריכת מלון קלאב בו היינו. ביום השלישי והקצר.. יום היציאה, נתקלנו במזג אוויר עם זיהום אוויר שלא היה ניתן לשהות בחוץ עם תינוק וכך חוסל לנו היום השלישי. בנוסף האוכל היה חסר טעם לחלוטין והשתייה הקלה הייתה מהולה בכמויות של מים עד כי כל שנותר היה גזים וצבע וללא טעם! הקומה הייתה מטונפת ורצפת הלובי הייתה מלאה בכתמי לכלוך.
לא נהננו כלל ולא עשינו כלום. חוץ מעוגמת נפש ואכזבה אנו מרגישים תחושת בזבוז.. חיכינו ועבדנו קשה בשביל החופשה הזו ואנחנו מרגישים שבמקום אחר יכולנו להנות הרבה יותר. זה היה בזבוז זמן, כסף ובעיקר ציפייה.
נזק כספי סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
תודה על פנייתך. תגובה:
שיחת טלפון עם הנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה