פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ממלון לאונרדו סויט תל אביב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלנו חדר במלון לאונרדו סויט בת ים לא נקי ולא ראוי חדר 201. כיסאות בחדר שבורים אמבטיה חלודה שרותים צחנה ומזגן מרעיש צר לי אך זו הייתה עוגמת נפש תאריך הנופש 28/04עד30/04 הזמנו דרך האתר ואנו חברים בשמיים אבקש לבדוק את פנייתי ולראות את החדר המדובר אכזבה גדולה מהמלון .
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה