פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על הבית מלון- הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שי עגנון 18 בית ים כתובת:
תיאור הבעיה:
חיפשנו סוף שבוע לזוג באפליקציה " מלונות בישראל" והגענו ללאונרדו סוויטס-בת ים. התלבטנו המון ובסוף הזמנו דרכם חדר " סוויטת ג'וניור" הכוללת במפרט: " סוויטות בגודל 36 מ"ר הממוקמות בקומה 1-6 ובהן: חדר שינה,סלון, מטבחון מאובזר הכולל: מקרר, מיקרוגל, ערכת קפה, כלי הגשה, כיור. פינת ישיבה, אמבטיה, מרפסת, גישה חופשית לאינטרנט, טלוויזיה עם כבאלים, טלפון וכספת".
נציגה יצרה קשר עם הבן זוג שלי ולקחה פרטי אשראי לביצוע ההזמנה. הנציגה הייתה חביבה, נעימה, סיפרה שכל חדרי המלון הם זהים (הסוויטות) , לכולם מרפסת עם נוף לים. וכך רשום גם בתיאור בית המלון בתמונה שאצרף.
הגענו לבית המלון ובקבלה הסבירו לנו ששידרגו את החדר ופינקו אותנו לסוויטת דלקס הכוללת עם נוף לים. ( ואני יישר שאלתי את עצמי שהרי אם רשום שסוויטות המלון המרווחות כוללות מרפסת לים אז היכן בעצם השידרוג??!!
ואז נכנסנו לחדר, ולהפתעתנו גילינו כי אין טלוויזיה בחדר השינה, פנינו לפקיד הקבלה בתהייה מוחלטת של כיצד ייתכן שבאחת הסוויטות הטובות במלון אין טלוויזיה בחדר השינה אלא רק בסלון, וביקשנו לעבור חדר.
הפיתרון היה לרדת מקומה 16 לקומה 6 לחדר ללא נוף לים, מצטטת את דבריו: מרפסת שפונה לבניינים ולא רואים בה כלכך את הים...אבל יש טלוויזיה בחדר שינה".
לאחר התייעצות החלטנו להישאר עם חדר שמלכתחילה הינ בו מה שהובטח " נוף לים".
אז אני שואלת, איפה השידרוג, איפה הפינוק, איפה כל הסוויטות שפונות לים? ממתי אין טלוויזיה מול המיטה בחדר שינה בבית מלון? אז כבר עדיף את החדר הפשוט.אומנם ללא מרפסת אך עם חלון לים וטלוויזיה מול המיטה להתפנק.
ואם לא די בכך, במפרט של בית המלון רשום :" במסגרת הזמנת ארוחת ערב במלון לבחירת האורחים אפשרות להזמין את הארוחה שתוגש במסעדת קקאו(ללא תעודת כשרות). "
איך אני אמורה להבין מזה שאין לי חדר אוכל במלון? מעולםםםםם לא נתקלתי במשהו שמזכיר/מציין את זה. בשום מקום. הגענו למסעדת קקאו בערב הראשון לא.ערב והוסבר שכל אחד יכול להזמין מנת פתיחה, מנה עיקרית, קינוח ושתייה.
ז"א שאם הזמנתי כוס מיץ, זו הרי הכוס מיץ שלי לארוחה הזו וכל תודפת כרוכה בתשלום. למהההה?? באתי לבית מלון שארוחת הערב שלי כוללה בה! איפה צוין לי שיש לי בקבוק/כוס מיץ 1 בכל הארוחה וכל המעבר בתשלום. פשוט בושה. האכזבה שלי בשיאה. שילמנו סכום מאוד מכובד, שאותו יכלנו לשלם לבית מלון אחר ולהרגיש בבית מלון ולא בדירה מושכרת לסופ"ש, אבל אמרו מלון של סוויטות אז אמרנו שננסה... גודל הציפייה כגודל האכזבה.
כספי, עלבון ובזבוז זמן. סוג הנזק :
אני דורשת פיצוי הולם לכל הדברים האלה. אני פשוט כלכך מאוכזבת, פשוט רציתי לקום ולעזוב. ובפועל באתי לחגוג את היום הולדת 25 שלי. וזה מה שהתעסקתי בו, המכתב תלונה הזה. אני מחכה לפיתרון הולם ותשובה והתייחסות בהקדם. הנ פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
בוצעה שיחה עם מנהלת קשרי אורחים במלון ונשלח מכתב תגובה מהנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה