פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מלא על בית מלון ושירות שלא קיבלנו כלל . נושא התלונה:
לב דליה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי הזמנה לביתי החיילת לב אריאל חדר גוזי לה ולחבר שלה שניהם חיילים לוחמים ויצאו לרגילה ההזמנה היתה מול מרכז ההזמנות של פטאל מול נציגה בשם הודא השארתי כרטיס אשראי לבטחוןמתאריך 10 ליולי עד 12 ליולי כולל ארוחת בוקר. הילדים הגיעו למלון בערב 7 בערב ולא היה להם מספיק כסף לשלם במזומן וגם לא אשראי. הפקידה דיברה איתי אמרתי לה לחייב את הכרטיס שלי ולתת להם חדר. הפקידה במלון היתה ממש לא נחמדה לא זוכרת את שמה דיברה לא יפה והיתה מאוד כעוסה . היא ביקשה שאני אמלא טפסים ואחתום על בקשה לחדר ואשלח לה בפקס צילומים של כרטיס אשראי ותעודת זהות. בשעה 8 בערב לא יכולתי לעשות זאת כי אין לי פקס בבית (הוא מקולקל) וביקשתי ממנה קחי מהכרטיס שהשארי מול מרכז ההזמנות ותחייבי היא לא הסכימה ואמרה שעד שאני לא יחתום לה על כל הטפסים ויפקסס לה הילדים לא יקבלו את החדר..לא היה לי הרבה מה לעשות הילדים המתינו שם עוד שעה והלכו למקום אחר נאלצתי בלחץ למצוא להם עוד צימר במקום אחר מה שהיה פנוי עלה לי המון כסף אבל לא היה להם לאן ללכת ולא רציתי להרוס להם את החופשה והם עזבו שם כי לא נתנו להם חדר.
למחרת מתקשרת אלי הודא ממרכז הזמנות ואומרת לי שיהיה חיוב מלא שאלתי למה? היא אמרה כי הם לא נכנסו לחדרים סיפרתי לה מה היה והיא אמרה שתבדוק ..חזרה אלי ואמרה שהיא דיברה עם המלון והמלון אמר לחייב חיוב מלא והם לא מוכנים לשמוע ולא מעניין אוטתם אם קיבלו חדר או לא..
דיברתי עם המלון גם שם קיבלתי יחס מחפיר לא יודעת מי ענה שם היתי ממש עצבנית השארתי פרטים שנציג מהמלון יחזור אלי כמובן שלא חזרו אלי.
היום ראיתי חיוב מלא כאילו קיבלתי את המלון 1940 שקלים לקחת מחיילים שלא קיבלו חדר ושלא רצו לתת להם חדר זה ביזיון.
אני דיברתי עם ישרכרט והם מנסים לעזור לי בעניין .
אני מבקשת בכל לשון של בקשה מדובר כאן בשני חיילים לוחמים בצבא נא להחזיר להם את כספם הם לא אשמים שלא רצו לתת להם את החדר.

אנו מצפים מיכם לטפל בעניין בהגינות למען כולנו.

תודה רבה
דליה לב
אימא של אריאל לב

וגם עגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך. תגובה:
נשלח מכתב תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה