פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"חופשה" במלון ליאונרדו פריויליג אילת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:

אנחנו לקוחות רשת פתאל כבר למעלה מ – 12 שנה.
הזמנו חופשה במלון ליאונרדו פריויליג בימים א-ה, 24-28/7/16. התחלנו במלון אחר שישי-שבת לפני. מהיכרות עם העומס בימי ראשון הגענו למלון ליאונרדו פריויליג ביום שבת 23.7 אחה"צ כדי לנסות ולהקל על תהליך הקבלה למחרת.
שוחחנו עם פקידת קבלה בשם יעל, שרשמה בקשות אמרה שהכול מופיע אבל בגלל שאין אפשרות לעשות צ'ק אין, שנגיע למחרת בבוקר ביום ראשון אליה והיא תבצע צ'ק אין.הגענו ביום ראשון – 7:30 לערך. גילינו שיעל "בכלל מתחילה לעבוד ב – 9:00 ולא תגיע לפני כן" , המתנו בסבלנות וכשהגיעה פקידת קבלה אחרת ניגשנו אליה, הסברנו הכול שוב. היא ניסתה לעזור אולם פקידה אחרת השתיקה אותה כל הזמן "זה אל תגידי", "לא" וכן הלאה.
אחרי המתנה נוספת, פנינו לחלי – קשרי לקוחות. התקשרה לקבלה והודיעה ששריינה שני חדרים ושלא יגעו בחדרים אלו בשום אופן". לנו אמרה "אל תדאגו, הכול מסודר" .
מזוודות ושקיות שנשמרו בחדר המזוודות נמצאו מפוזרות ברחבי החדר. כשחמי בן ה – 70 התלונן על כך, קרא לו אחד מאנשי הביטחון בצעקות "שקרן". אחרי שסידרנו מזוודות שוב, משקיבלנו חדרים, מצאתי אותן זרוקות ומפוזרות.
כשהגיעה שעת הצהריים ולא קיבלנו חדר, פנינו לחלי, מנהלת קשרי הלקוחות וכעבור זמן מה הסתבר שאת החדרים ששוריינו לנו לקחו למישהו אחר מבלי לדבר בכלל עם מנהלת קשרי הלקוחות ומבלי לשאול אותה.
כל אותו זמן ילדה בת 4 בוכה מעייפות ואנחנו מנסים להחזיק אותה בתורנות על הידיים ולהרגיע ילדה אחרת שרואה הורים עייפים, מותשים, פגועים מהיחס המשפיל.
נלקחנו למנהלת הקבלה דניאל שהציעה חדרים חלופיים שנשארו .כשמתנהגים איתך כאילו סידרו אותך ואחרי יחס משפיל ומעליב מהרגע שהגעת למלון - אתה כבר לא מאמין.
בשיחה שלי עם מנהלת המלון, הקשיבה לכל חוויות השירות שתיארתי (דרך אגב היא שמעה את הקריאות "שקרן" לחמי ללא תגובה ומעורבות) והתגובה לכל שרשרת הטעויות, הזלזול והיחס שקיבלנו הייתה "חוק מרפי", "אבל היחס היה בסדר" וכן הלאה.
במהלך ארוחת הבוקר נזקקה ביתנו לשירותים ציבוריים ליד אזור הקבלה. לא האמנו למראה שראינו: תאים מטונפים, אסלות מלאות צואה מרוחה, זוהמה ולכלוך, כך בשירותי גברים ונשים. רק לאחר שניגשנו לקבלה והערנו על כך – הואילו לנקות את השירותים.
בריכת מלון ליאונרדו פריויליג היא מתחם העישון הגדול והמסריח !!!
בכל אזור הבריכה שלטים המתריעים על כך שהעישון אסור. למרות זאת, במשך 4 ימים (למעט פעם אחת למס' שעות לאחר שסיפרנו על כך בשיחה עם מנהל המזון והמשקאות) אף לא אחד מעובדי המלון שהסתובבו באזור הבריכה, גם לא מנכ"ל המלון לא העירו ולא פעם אחת לאחד מהאורחים וביקשו ממנו לגשת למרפסת העישון בפאתי הבריכה וזאת בניגוד גמור לחוק ומחויבותכם לעשות ולו את המעט והסביר.
רמקולים גדולים יש בכל רחבי הבריכה. פעם אחת לא שמענו הודעה בסגנון " אורחים יקרים, אנו שבים ומזכירים לכם שהעישון באזור הבריכה אסור על פי חוק. לרשותכם מרפסת עישון".
יתרה מכך, כאשר הערנו על כך פעם אחת לאחת מהעובדות, ענתה " אני לא רוצה לפגוע באורח ולהרוס לו את החופשה". הבנו... למשפחתנו אפשר להרוס את החופשה. לאלו שעוברים על החוק – לא !
וכך מצאנו את עצמנו פעם אחר פעם נאלצים למצוא מקום ישיבה ולזוז ממנו עת התיישב לידינו אורח מעשן וזאת כדי למנוע מבנותינו ומכולנו לספוג עשן ישר לתוך פנינו. אם לא די בכך, גם למרגלות הבריכה התיישבו אורחים עם סיגריות ועישנו כאשר אנו הנמצאים בצמוד לקצוות הבריכה, סופגים את כל העשן.
במסגרת השמירה על בריאות האורחים יושבים אורחי המלון בתוך בריכה ואוכלים קרטיבים, שותים בירה וברד ולא המציל ולא איש צוות מעירים להם על כך.
צחוק הגורל הוא, שיום לפני סיום חופשתנו קיבלנו מייל המודיע על כך שתוקף כרטיס מועדון שמיים מסתיים עוד מעט ו"הצעה אטרקטיבית לחידוש" ....
עלבון, הרס חופשה סוג הנזק :
אנחנו משאירים את הפתרון להחלטת הנהלת רשת פתאל פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה