פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה גופנית ונפשית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מלון לאונרדו קלאב טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי אורן זויגי מנכ"ל רשת גלובוס טיולים ותעופה

הנדון: בעיה גדולה באחד ממלונותכם מספר ההזמנה 980004268

אני הזמנתי בדקה האחרונה לאחר שאישתי כבר בישלה לכבוד שבת כי ילדי רצו להנות
אך מה שקרה לנו אינני חושב שאף לקוח היה עובר על כך בשתיקה

וזהו הנתונים לאחר ארוחת הערב ובזמן ההופעות ישבנו בלובי במלון לאונרדו לאחר שנגמרו ההופעות בשעה 23:10 עלינו לחדר וקיבלו תראומה בחדר היו גוקים גדולים שחורים בכמות ענקית אישתי ניבהלה
וכמובן אני מאוד ניגעלתי בנותי לקחו כוסות חד פעמיים ותפסו אחד מהם בפנים ירדתי לקבלה ודיברתי עם פקידת הקבלה והיא קראה למנהל מחליף ששמו ששון

אמרתי לו במילים האלה ששון נעים מאוד שמי אורן והרשת שלי שולחת אליכם לפחות 60 לקוחות בחודש אבל לא יתכן שיש בחדרים גוקים ענקים שחורים מה אפשר לעשות תתחשב בכך שאנו שומרי שבת ולא יכולים להרוג אותם עם הנעלים

וזוהי תשובתו לא יכול להיות (עם הרמת טון הדיבור שלו ) אמרתי לו מה אני משקר בוא בבקשה תעלה ותראה הבנות שלי שמו עליהם כוסות ותשובתו לא אני לא יעלה אני ישלח אתך מפקח (למרות שהוא המנהל ואמור לטפל בכך) ביקשתי חדר חלופי ונאמר שאין כלום כי המלון בתפוסה מלאה ביקשתי שיעשה משהו בנדון והוא עוד אומר לי אם לא תהיה בשקט אני יוציא אותך מהמלון אמרתי לו תעשה משהו בנדון כי אני לא ישן בחדר עם גוקים וגם לא אישתי והוא שוב אמר בצורה בוטא או שתשתוק או שאני יוציא אותך מהמלון לאחר מיכן עלה איתי לחדר אחד העובדים שלדברי ששון הוא המפקח והוא ראה את הגוקים הכלואים בכוסות ולקח אותם איתו אני ביקשתי ממנו שיקח אותם ויראה אותם לששון ונתתי לו כרטיס ביקור שלי של העסק

לאחר מקרה זה ששון לא הגיע ושום נציג מהמלון לבקשת סליחה או היתנצלות או פיצוי

אני ואישתי לא ישנו כול הלילה מחשש ששאר הגוקים שנישארו בחדר יעקצו את ילדנו ואנו פחדנו מאוד ולא הצלחנו להירדם למחרת בבוקר עלו גוקים על המיטה של הילדים הערנו אותם וירדנו לשבת בלובי ילדי ואישתי ישבו בלובי אני הלכתי לבית הכנסת אבולעפיה להיתפלל לאחר מכן נכנסנו לחדר האוכל ילדי ואישתי היו במשך כול היום בבריכה ואילו אני היתי בלובי במקום לנוח בחדרי אפילו הבאתי את זה לידיעת אורטל ואמרתי לה אל תירשמי כלום כי שבת היום אני לא רוצה שיחללו שבת בגללי וגם היא לא חזרה אלי עם עזרה והיתי זרוק בלובי כול השבת ואידתי והילדות שלי היו בבריכה ופחגו לעלות לחדר והם לא נחו כול השבת והבריכה מלאה בדבורים ותבורים והילדה הקטנה שלי נעקצה בידה והיד ואזור העקיצה היתנפח לה ונהיה אדום אני לא חושב שזאת חופשה
אינני יעבור על כך בשתיקה ואני כבר נותן הודעה לרשת שלנו שלא ימכרו את המלון לאונרדו קלאב לא בגלל הגוקים אלא יותר בגלל השרות וסיכון הלקוחות בבריכה מרוב דבורים עכדיו גם קראתי על כך באינטרנט שהרבה התלוננו יל כך וענין זה לא טופל כך שיש עילה לתביעה בבית המשפט

אבקש לקבל פיצוי חלופי וראוי לחופשה ששילמתי עליה והיתה לא כחופשה אלא כחלום בלהות ובמידה ולא תתקבל תשובה סבירה אפנה לבית המשפט
ובנוסף אנקוט בהליכים שהרשת תיירות שלנו לא תמכור שום מלון של פתאל ולא תמליץ לידיעתכם אנו מוכרים קרוב ל 600 לקוחות בחודש רק למלונות שלכם אבקש ליצור עימי קשר לטלפון 0545880825 או לאימיל [email protected]

Thanks
Oren Zvigi
Co-founder & Customer Experience Manager

GLOBUS TRAVEL
פגיעה בריאותית סוג הנזק :
פיצוי או החזרת הכסף ששולם עם פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך תגובה:
נשלח מכתב לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה