פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס מזלזלים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הירקון 156 תל אביב כתובת:
לאונרדו ביץ' תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסופ"ש 18-20.8 התארחנו אני ובת זוגתי במלון לאונרדו ביץ'. השירות היה משתדל מאוד,אבל רוב הצוות היה מאוד לא אדיב, רמת הניקיון בחדר הייתה בינונית ומטה,מגבות עם ריח של עובש. הכספת הייתה שבורה והעבירו אותנו לחדר אחר,שאומנם הכספת הייתה תקינה,אבל רמת הניקיון של הסדינים הייתה נמוכה,והמיטה הזוגית הייתה מפוצלת.אציין כי קראתי לא מעט ביקורות טובות על המלון מאתרים שונים,והתאכזבתי מאוד מהמלון.

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה