|
|
|
|
|
|
קבלת חדר באיחור יחס ושרות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
לאונרדו ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קבלתי היום את המפתחות לחדר 465 בשעה 1500, המפחות לא פתחו את החדר.
ירדתי ללובי שלוש פעמים והבעיה נותרה בעינה, עד שעה ארבע וחצי לא קבלתי התייחסות מהקבלה או מהבטחון.
בארבע וחצי פגשתי עובד בטחון אקראי שפתח לי את הדלת, אני עדיין בלי מפתח השעה ארבע וארבעים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך |
תגובה: |
בוצעה שיחה טלפונית עם מנהלת קשרי אורחים של המלון |
פתרון: |
|
|
|