פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בהמשך לאי מענה מהמלון אשמח לבקש את עזרתכם.
ב12/6 יצאנו לנופש מטעם "חבר" והגענו לנלון בשעה 09:00 לאחר מס טלפונים שבהם הוסבר שאני מגיעה עם תינוק שסובל מבעיות בנשימה ואצטרך חדר עם חלון/מרפסת ולא בקומות מתחת ל -
והובטח ךי שזה יטופל.
בפועל קיבלתי חדר בקומה -2 בלי פתחי איוויר צמוד למחסן עם ריח של ביויב וחרקים החדר לא היה מאובזר בשביל התינוק וצפוף מאוד.
אחרי נסיונות רבים לבקש העברה ותינוק שצורח להנקה רק בשעה 16:00
אחרי יסורים רבים קיבלנו חדר "ראוי"
ביום האחרון של הנופש יצרתי קשר פיזית וטלפונית עם הרבלה בשאלה האם ניתן לקבל אישור שהייה בחדר עד השעה 12-13 ואושר לי גם ע"י הפקידה וגם ע"י מנהל הקבלה .
אך בפועל כשחזרנו מאורחת הבוקר גילנו שמישהו נכנס לחדר והוציא את כל הציוד .
כשיצתי קשר עם הקבלה לא ידעו על מה מדבור גם כשפניתי אליהם פיזית לאחר כ 15 דק התברר בטענה שלהם שאני עם דגש אני יצרתי קשר בבקשה לפינוי החדר?1
מה שלא נכון ואף מתועד בכל מקום כלא נכון.
לא היה שום תיעוד כזה או אחר שמס החדר שלנו ביקש בקשה כזאת .

לסכום,
ממש הרשגנו עוגמת נפש לכל אורך הנופש ועוד אחרי זה קיבלתי כל מיני האשמות על ההנקה, שארגנו את כל התלונות האלה
שבקשנו לעצמנו נופש מהסוג הזה .

אשמח לעזרכתם,
בברכה,
גבאי לירז
נזק כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
כל התשובות ניתנו בתכתובות עמך ובמכתב תגובה מהנהלת הרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה