פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי הולם של נציגת שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לשירות לקוחות ערב טוב, ברצוני להביא לידיעתכם על היחס המחפיר והבלתי מכבד של נציגת טלפון שעובדת ברשותכם ואינה עומדת באף סטנדרט בלשרת לקוחות. ברצוני היה לרכוש גרופון למלון במצפה רימון "פונדק רימון" וברצוני היה לשאול כמה עליי להוסיף על מנת לשדרג את ההזמנה. קיבלתי התנגדות עזה מצד הנציגה ששמה עדן קסטיאל השיחה נערכה בשעה 31.8.2-16 בשעה 14:40 הנציגה הנ"ל ענתה לי בעצבים שעליי להזמין שני לילות, אני הגבתי שדרישה זו איננה מופיעה באתר. הן והון הנציגה דיברה אליי בבוטות, בחוסר כבוד ואף הרימה צעקות. אני דורשת לעשות בירור לגבי התנהלות השיחה ואופן התנהלות נציגת השירותשדיברה אליי בזלזול. ביקשתי מהנציגה שתעביר את תלונותיי לגבי אופן התייחסותי לממונים עליה והיא הגיבה בזעם. אנא שמעו את השיחה ומצפה לקבל תגובה. תודה ורד כהן

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה על פנייתך תגובה:
מלון פונדק רימון אינו שייך לרשת מלונות פתאל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה