פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע במגיק פאלאז נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון וקיבלנו שירות גרוע ביותר בקבלה!!!!!
התחננו להוסיף כסף ולשדרג לחדר עם מרפסת... ונאמר לנו שנבוא לבדוק למחרת... אף על פי שהתחננו שיודיעו לנו, זה לא עניין אף אחד... השירות של מנהלת הקבלה זוועתי.
כשהגענו לחדר שאמור היה להיות לשני מבוגרים ושני ילדים, הייתה מיטה לשני מבוגרים בלבד. בקבלה אמרו באדישות שצריך לפתוח את הספה.. ממש חוצפה!!! מדוע אין מיטות נורמליות לילדים?! ומדוע הספה לא הייתה פתוחה??????? צריך לבקש ולחכות??????
השירות של הבחורה מיחסי הציבור גרוע גם הוא.... לא מעניין אותה להקשיב אלא רק בקושי לעשות את התפקיד שלה וללכת.
אגב היה נדל בחדר...
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך תגובה:
נשלח מכתב לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה