|
|
|
|
|
|
שירות גרוע במגיק פאלאז |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 אוקטובר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגענו למלון וקיבלנו שירות גרוע ביותר בקבלה!!!!!
התחננו להוסיף כסף ולשדרג לחדר עם מרפסת... ונאמר לנו שנבוא לבדוק למחרת... אף על פי שהתחננו שיודיעו לנו, זה לא עניין אף אחד... השירות של מנהלת הקבלה זוועתי.
כשהגענו לחדר שאמור היה להיות לשני מבוגרים ושני ילדים, הייתה מיטה לשני מבוגרים בלבד. בקבלה אמרו באדישות שצריך לפתוח את הספה.. ממש חוצפה!!! מדוע אין מיטות נורמליות לילדים?! ומדוע הספה לא הייתה פתוחה??????? צריך לבקש ולחכות??????
השירות של הבחורה מיחסי הציבור גרוע גם הוא.... לא מעניין אותה להקשיב אלא רק בקושי לעשות את התפקיד שלה וללכת.
אגב היה נדל בחדר...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך |
תגובה: |
נשלח מכתב לכתובת ביתך |
פתרון: |
|
|
|