פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפילה בכניסה למלון ... נושא התלונה:
לוי אושרית שם/כינוי:
‏שבת ‏12 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
החוף הצפוני כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: מנכ"ל המלון רויאל טוליפ אילת
בתאריך 12.6.2010 הגעתי למלון לנופש עם בן זוגי התכוננו לארוחת ערב מחוץ למלון , בעודי יוצאת מהמלון מעדתי מהמדרכה לחנייה של המלון בכניסה מיכיוון שלא דאגו לשים תאורה מחוץ למלון ...
הגיע מנהל ערב ששמו יהודה גם טען שאינני צריכה אמבולנס אלה מונית ספיישל כדאי להגיע לבית חולים בטענה שהוא הילר ויכול לרפות אותי בלי שאני ילך לבית חולים אז הוא ביצע עליי את כוחותיו הניפלאים וטען שזהו שאני יכולה לדרוך על הרגל...
כשבאמת דאג לנו לארוחת ערב כי לא יכלתי ללכת אלייה שבעבור השתייה שילמנו שחשבנו שאולי מגיע לנו. למחרת בבוקר קמתי כולי נפוכה מעקיצות של יתושים ומעקיצה אחת של עכביש שגם את זה בטענה שיהודה טיפיל עם כוחותיו והעביר לי את האדמומיות חסרת יאוש הגעתי לקבלה לבקש אלוורה שאולי תעביר לי את השריפה ביד וקב"ט 1 צדיק נתן לי את האלוורה .
כול הנופש ניסיתי כול כך להנות אפילו לא שאלו לשלומי לא הסבירו לי עם מי אני צריכה לדבר כי אינני צריכה לשלם את הנזק שניגרם לי בעיקר לא נהננו וכול כך רציתי ללכת הביתה!!!

בתודה אושרית לוי
רמלה סוקולוב 2 /3
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבן זוגך על בחירתכם להתארח במלון רויאל טוליפ ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מעדת בשטח שמחוץ למלון ועל אי הנעימות שנגרמה לך. מקווה ששבת לקו הבריאות.

נא קבלי את התנצלותנו על אירועים שפגמו בחוויית האירוח שלכם במלון ושככלל, אינם תואמים את רמת השרות והאירוח הנהוגה במלונותינו.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו, המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלונותינו.

כחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבך על כל הערותיו לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך.
גב' לוי, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה