פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
לאונרדו טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה:
ב-11/6/10 יצאתי עם משפחתי המורחבת לבלולת חופשה בלאונרדו טבריה-חודש לפני הייתי במלון זה נהנתי וכלקוח חוזר ציפיתי לאותה רמה, אך לצערי התאכזבתי. לקחתי 4 חדרים כאשר ביקשתי קומה תחתונה,(אימי אישה מאוד מבוגרת וכולנו שומרי שבת), לצערי כשהגענו למלון נאלצנו להמתין זמן רב כדי שהמנכ"ל יענה לנו בשלילה, יש לציין שהיו קבוצות רבות במלון ומירב תשומת הלב הופנתה אליהן, ממש ביקשתי אך לצערי ללא הועיל. איכסנו אותנו ברצף שלושה חדרים בקומה שלישית!ואחותי הייתה בקומה רביעית. האוכל במלון בשבת זו היה מתחת לכל ביקורת בנוסף היו נמלים ליד העוגות,התביישתי בפני משפחתי ששיכנעתי אותם להגיע למלון ברמה ירודה מאוד למותר לציין שהייתי במקום חודש קודם (לפני החופשה הנוכחית) ומאוד נהנינו בעלי ואני. שיא עוגמת הנפש הגיע ביום שבת לאחר ארוחת צהריים כאשר הייתה הצפה אדירה-לדעתי לפי הריח של ביוב אך במלון לא הודו בכך, וכל הקומה בה השתכנו הייתמ מ ל א ה מים מסריחים,לחדרו של אחי חדרו מים וכל הבגדים והתיקים נרטבו גם לחדר של אימי ושלי הגיעו מים אך הנזקים היו פחות חמורים. בזמן ההצפה אימי יצאה לטיול עם אחותי וכשחזרה לא יכלה להכנס לחדר.בעלי מאוד כעס וכשהתלונן בפני מנכ"ל המלון הוא(המנכ"ל) בחר ללגלג עליו במקום להתנצל על עוגמת הנפש -התנהגות לקויה של מנכ"ל בזמן משבר!מאוד התאכזבתי מהחופשה האיומה ועוד יותר התביישתי ממשפחתי.אשמח לטיפול בנושא-גאולה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו טבריה ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.
צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון וכי האירוח לא תאם את חוויות האירוח להם זכית בביקור קודם שלך במלון. בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבלי את התנצלותנו הכנה על אי הנוחות שנגרמה לכם באירוח זה.
המלון משתדל להיענות לבקשת אורחיו בנושא השיבוץ לחדרים, מותנה בנסיבות ובתפוסות. הצטערתי לקרוא כי השיבוץ לחדרים לא ענה על דרישותיכם.
בבדיקת אירוע ההצפה, עודכנתי כי באחד מחדריכם הושאר ברז פתוח שגרם להצפה במסדרון. מנכ"ל המלון וחברי צוות טיפלו בשאיבת המים ובדקו נזקים ולשמחתנו, לא נגרם נזק לאף אחד מהחדרים.
הערותיך לגבי מגוון המזון ואיכותו בארוחת יום שבת הועברו לתשומת לב מנהל מזון ומשקאות.
אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו, ובוודאי של אורחים חוזרים, וכחלק מהתייחסות זו הועברה פנייתך על כל הערותיה לתשומת לב הנהלת המלון. נשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח כי למדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
פתרון – מכתב נשלח לכתובת ביתך.
גב' מלול, אני מתנצלת שנית ומודה לך פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך.
גב' מלול, אני מתנצלת שנית ומודה לך פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה