פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות,נקיון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
לאונרדו קלאב טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי ד"ר דן הדס, בתאריך 02/05/10 הגעתי לחופשה במלון הנ"ל ורציתי לשתף אתכם באכזבתי הרבה מכל הקשור לחופשה זו
קודם כל רציתי להסביר כמה דברים, זמן חופשה הינו עבורי מצרך נדיר ביותר, אני יוצא לחופשה בת שבוע פעם בשנה, היות שכך אני משתדל לארגן הכל בצורה הטובה ביותר ובמקומות הטובים ביותר.
השנה החלטנו (משפחתי ואני) לצאת לחופשה בטבריה. לאחר חיפוש נרחב לגבי ההיצע באיזור החלטנו להתאכסן במלון לאונרדו קלאב מקבוצת פתאל שכן ניסיוננו עם חברה זו היה טוב מאד בעבר.
החותנת (קפלון סימה) תרמה את תרומתה בשובר המאפשר חופשה (אותו קיבלה לרגל 25 שנה בעבודתה)
שמחים וטובי לבב יצאנו אל עבר טבריה.....אך כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. החניה מרוחקת כ-100 מטרים מהמלון, דבר המקשה מאד על ההגעה עם ילדים קטנים(בעיקר במלון האמור להכיל משפחות) ואני לא מדבר על העובדה שיש צורך לשלם עבורה.
בהתחלה כשבאנו להרשם במלון הודיעה לנו פקידת הקבלה טלי שאנחנו לא מופיעים ברשימה. וידינו שוב עם חברת הנסיעות(ענבר נופש תיירות) שהכל כשורה אולם ....יוק אין עם מי לדבר....באותו שלב רציתי לעזוב כלעומת שבאנו ולבחור במקום ,מלון אחר אולם במלון הבטיחו לנו שהנושא בטיפול ותוך כמה דקות הכל יסודר.
לאחר כשעה פניתי שוב לקבלה הפקידה הסבירה לי שהיא עושה לי טובה ולכן כדאי שאתעזר בסבלנות
שעתיים חלפו ,החלטנו לעזוב, יצאנו מהמלון ואז התקשרו להסביר שבסוף הכל הסתדר והם יפצו אותנו ונקבל אירוח VIP . חזרנו שוב שוחחנו עם גלעד מנהל הקבלה שהבטיח שמעתה הכל יהיה כמצופה מרשת מלונות פתאל
קיבלנו חדר והתברר שאין מיטה זוגית כי אם 2 מיטות יחיד....לא עזרו הסבריי שאנחנו נשואים עם 2 ילדים וכבר מותר לנו לשון יחד....
להפתעתנו נוכחנו שאין בחדר מיני בר....קצת מוזר עבור אירוח סטנדרטי שלא לדבר על VIP ...
אינטרנט אלחוטי לא היה למרות שבפרסומים מצוין שישנו, כששאלנו התברר שרק מקומה מסוימת הדבר קיים....שוב...אכזבה
ירדנו לאכול ארוחת צהרים ....ועל זה הצטערתי כל אותו הלילה כשהמעיים רושפות אש ואני כל 10 דקות צריך ללכת לשרותים. אולי הייתי צריך לחשוב על זה כשחשתי בריח הרע עם כניסתי לחדר האוכל בעוד הרצפה והשולחנות היו כל כך מלוכלכים.....אבל אני טיפוס אופטימי קיוויתי לטוב....
למחרת בבוקר חשבנו לתומנו שיותר גרוע מזה כבר לא יהיה,אך גם כאן נכונה לנו הפתעה, אני יודע שאי אפשר להתלונן על אוכל לא טעים, אולם לא יתכן שיתנו לנו סכו"ם ומלחיה מלאים חלודה וקורוזיה, וצלחות שהפעם האחרונה שעברו נירוי היה כנראה לפני מספר ימים....
בשלב זה נשברנו סופית, החלטתנו בפעם הראשונה בחיינו להפסיק חופשה ולשוב הביתה.
למלון לאונרדו קלאב בטבריה לא נשוב כנראה לעולם, אולם האם אלו הסטנדרטים החדשים של רשת פתאל? לפחות באנטרנט דובר על "סטנדארט של אירופה" אבוי לכולנו אם זו הרמה שאנו מציגים כלפי בני ארצנו והעולם כולו!
אני יודע שאני כנראה לא לקוח מועדף אצלכם שכן כיום אני יוצא לחופשה רק פעם בשנה, אולם ככל שהדבר נוגע לי ,לא יהיה ולו אדם אחד איתו אני בא במגע שלא ישמע את סיפור "החופשה" במלון ליאונרדו
מיותר לציין כי עד היום לא קיבלתי החזר כספי או כל פיצוי בעבור אותה "חופשה" נוראית

מחכה לתגובתכם


ד"ר דן הדס

+ עוגמת נפש+בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פיצוי נוסף על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן היקר פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
הנני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח בחודש מאי 2010 במלון לאונרדו קלאב טבריה ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון וכי המלון לא ענה על ציפיותיך. בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבל את התנצלותנו על האירועים שפגמו בחוויית האירוח שלכם במלון.

למלון לאונרדו קלאב טבריה, אין חניה. הנושא מפורסם באתר האינטרנט של המלון ואצל סוכני הנסיעות. כשירות לאורחיו, המלון מציע חניה בחניונים העירוניים במחיר מוזל.

הזמנתך מטעם סוכן הנסיעות ענבר, התקבלה במלון רק לאחר הגעתך, וזאת לאחר בירור של מנהל הקבלה איתם. מיד עם קבלת ההזמנה, נמסר לך חדר משודרג עם נוף והוכנס אליו מיני בר, לבקשתך. בחדרי המלון מיטות זוגיות או מיטות נפרדות. יש להזמין מראש מיטה זוגית.

הצטערתי לקרוא שחשת ברע בעת שהותך במלון, מקווה ששבת לקו הבריאות. הריני להבטיחך כי איכות המזון במלון נבדקת באופן רציף וזאת, מתוך רצון לעמוד בתקני האיכות של משרד הבריאות ועל מנת לתת לאורחינו את השירות הטוב ביותר נדגיש כי המזון מגיע ממטבח מרכזי, ולכן במידה והייתה קיימת בעיה באיכותו בתאריך מסוים, סביר שהיו מתקבלות פניות מאורחים נוספים, דבר שלשמחתנו לא קרה.

הערותיך לגבי כלי האוכל ורמת הניקיון בחדר האוכל הועברו לתשומת לב מנהל מזון ומשקאות.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו.

תגובה:
ד"ר הדס, אני מודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה