פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סופ"ש מאכזב במלון לאונרדו ים המלח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי שי אני ובת זוגתי התארחנו בסופ"ש במלון לאונרדו ים המלח בתאריכים 12-14 לאוגוסט.
הגענו למלון בסביבות השעה 14:00 פנינו לקבלת חדר והפנו אותנו לחדר בקומה ראשונה,ובחדר היו שני מיטות נפרדות לאחר שהברנו קודם לכן כי ברצוננו לקבל מיטה זוגית,ירדנו עם כל הציוד שלנו חזרה לקבלה להחליף חדר. בשלב זה הוחלט להעביר אותנו לחדר בקומה 6 והובטח שיש שם מיטה זוגית.עלינו עם כל הציוד שלנו לחדר ובאמת הייתה שם מיטה זוגית אך להפתעתנו החדר כולו היה מסריח בריח ממש לא נעים דבר אשר מנע מאיתנו להמשיך ולשהות בחדר זה.בשלב זה שוב חזרנו עם כל הציוד שלנו לקבלה כדי להחליף את החדר ואז הופנתי לקומה ה7 ושם החדר היה סביר אך משום שכבר לא נותר לנו כח להמשיך ולהסתובב בין חדרי המלון החלטנו לקחת את החדר למרות מספר ליקויים שהיו בו כגון טלויזיה לא תקינה,סתימה בשרותים.(יש לציין שכל התהליך ערך כשעה וחצי שבו אנו נסחבים עם הציוד שלנו ובדיקה מוקדמת של החדרים על ידי צוות המלון יכלה למנוע זאת.)
כאשר הגענו לארוחת הערב הראשונה שלנו במלון התאכזבנו מהרמה הכה ירודה של האוכל לדוגמא חזה עוף יבש, חוסר מילוי של רטבים גם לאחר בקשות חוזרות מצוות חדר האוכל, חוסר ידע והתמצאות של צוות חדר האוכל אשר לא ידעו לומר לי היכן נמצא רוטב מסויים אשר היה ברצוני לאכול.
בארוחת הבוקר נתקלתי בדבר אשר לא הולם את רמת המלון,נגשתי למזוג מיץ תפוזים ולא היה כאשר פניתי לאחד מאנשי הצוות אמרו לי שיש תקלה ומסדרים אותה תקלה זו ארכה לפחות 20 דקות ורק כאשר סיימתי את ארוחת הבוקר תיקנו את זה.
הייתי רוצה לציין שכאשר בחרתי להתארח במלון לאונרדו 5 כוכבים של רשת פאתל היו בי ציפיות לרמת ניקיון, אוכל ושרות גבוהות אשר מאפיינות מלון שאמור להחשב כרמה גבוה וכמובן של רשת פאתל אשר מתיימרת להיות הרשת מספר אחת במדינה.
אשמח לקבל את תגובתכם לאור אכזבתי מהמלון.
בתודה שי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השרות והרמה של מלון זה בכדי למנוע מקרים דומים בעתיד. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה