פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושירות לקוי נושא התלונה:
שביט בוימשטין נטלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 19/8/10-22/8/10,התארחתי בבית המלון גולדן טוליפ פריוילג' באילת,
רכשתי את ההזמנה ע"י חברת שטיח מעופף (מוקד "חבר" של הצבא),
ההזמנה בוצעה כחודש וחצי לפני המועד,מכיוון שבחרנו במלון זה כמלון המתאים לנפוש בו לכבוד ירח הדבש שלנו,לאחר חתונתנו שהייתה ב11.08,
באותו שבוע של ההזמנה,יצרתי קשר מול המלון למס טל'08-6300666
התעניינתיהאם ניתן יהיה לערוך את החדר במעט לקראת ירח הדבש,
ענתה לי הפקידת קבלה "אין שום בעיה,רק תצטרכי לשלוח לנו אישור מהרבנות"
יום למחרת כבר שלחתי את האישור של הרבנות שחתום בה תאריך חתונה וכול הפרטים הדרושים,ובמקביל דיברתי עם הפקידת קבלה ווידאנו יחד שאכן קיבלה זאת.
הפקידה ששוחחה עימי אמרה שאין שום בעיה שזה יעודכן במערכת כחדר שמתארחים בו חתן כלה ,שידאגו לשים קצת פירות,יין וגם עוגה.
באותו שבוע שבו היינו צריכים להגיע לאירוח ביום שני,16.08 יצרתי שוב קשר עם המלון כדיי לוודא שהכול בסדר ושהכול עודכן,ענו לי "אין בעיה גברת את רשומה בסטטוס vip החדר יהיה ערוך ומוכן".
ביום חמישי בצהריים בסביבות השעה 14:00 הגעתי עם בעלי למלון על מנת להרשם בקבלה לקבלת החדר,קיבל אותי בחור שלקח את פרטינו ואז שאלתי אותו בתמימות,"האם החדר ייערך כפי שהובטח לנו ,שאנו חתן כלה באנו להתארח במלון(ירח דבש),אותו בחור אשר הזדהה כאחראי הקבלה-קובי,ענה לי בזלזול לפני האנשים שעמדו סביבי -"אין אצלנו הערכות לחתן כלה,אף פעם לא היה,אנחנו לא קיבלנו שום דבר וגם איו אפשרות לעשות שום דבר",אני שהייתי המומה מדבריו ,הסברתי לו ששלחתי את הפקס ,שוחחתי עם הנציגה ושגם השבוע התקשרתי לוודא ושאמרו שהכול בסדר,שוב תקף אותי ואמר "אצלנו אין דברים מיוחדים לאירועים,אזמה אם אתם חתן כלה,אם אתם רוצים לשדרג את החדר ,תשלמו",הרגשתי כול כך נבוכה ,באותו רגע בעלי שהחל לדבר עם עינת-מנהלת קשרי אורחים שפנתה אלינו להמשך טיפול ,התנצלה ואמרה כי הנושא יטופל ושאנחנו הפוצה,אמרה כי היא מבינה לליבנו והיא תדאג לתקן את הטעות שהייתה.
קיבלנו את הכטיס המגנטי לחדר שלנו,חדר מס' 2201,חדר סטנדרט עם מרפסת שפנתה למלון ממול ומתחתינו ניתן היה לראות את החנייה ופחי הזבל של המלון ממול,באותו היום קיבלנו כרטיס קטן ובו רשום "מזל טוב"בתוספת של 2 כוסות ובקבוק תירוש קטן,החלטנו להממש את הנופש ולהשתדל למצות את האפשרי, כעבור כמה שעות חזרנו לחדר ולהפתעתנו גילינו כי המזגן לא עובד טוב,ירדנו לקבלה וביקשנו שישלחו טכנאי,אמרו שהנושא יטופל אך אותו יום אף אחד לא הגיע,יום למחרת ביום שישי בערב לפני ארוחת הערב שוב ניגשנו לקבלה והסברנו כי המזגן לא עובד,הנציגה שהייתה שם אמרה "אני רואה שזו פנייה שנייה שלכם,אני מתנצלת אנחנו נשלח טכנאי לתקן את זה",באותו ערב חזרנו לחדר ושוב דבר לא קרה,המזגן לא עובד.
ביום שבת בצהריים עלינו לחדר מהבריכה לצורך מקלחת ,
בשעה 14:30 דפיקה נשמעה על דלתנו זו הייתה המנקה,בעלי שאל אם תוכל עוד מעט לחזור כי אני מתקלחת,מיד היא ענתה לו "אם אתה רוצה שינקו לך את החדר אז יש לך חצי שעה לפנות את החדר ,אני עוד חצי שעה מסיימת משמרת והולכת",
בעלי שהיה המום לשמוע את דברי המנקה עדיין התנהג בנימוס וביקש כמה דק,לאחר כ10 דקות ירדנו ללובי על מנת שיוכלו לנקות לנו את החדר ושנוכל לקבל נייר טואלט ודברים בסיסיים שאנו זקוקים להם.
לאורך כול הנופש לא קיבלנו התייחסות על נשוא המזגן שהפריע לנו כול כך,יש לציין שסוף השבוע הזה היה חם במיוחד כ47 מעלות,דבר שמקשה גם ככה.
אני מרגשיה מבוישת ונבוכה מהאירוע שהתרחש ביום חמשיי בצהריים בקבלה,אינני מבינה מדוע מלון כזה אשר נחשב מלון יוקרתי ומכבד את עצמו גורם לנו כזוג שבחר לקיים את ירח הדבש שלו(דבר אשר אמור להחמיא),להתאכזב בצורה שכזו.
אנו מרגישים שנגרמה לנו עוגמת נפש ועלבון רב ,לאור המקרים שהתרחשו בסוף השבוע הזה.
אנחנו מצטערים שבחרנו במלון זה,שגרם לנו להיות מושפלים,נבוכים ,סוף השבוע הזה לצערי ייזכר במוחי כסוף שבוע גרוע שעבר עליי במקום שאני יהנה מסוף שבוע מיוחד שבו הייתי אמורה לחגוג את חתונתי.
אם היה לי אפשרות לשנות את החלטתי הייתי משנה זו,
אני בטוחה שלא אשוב להתארח במלון זה בעתיד ואם בכלל באחד ממלונות רשת פתאל.
עכשיו לאחר התרשמותי לרעה אדאג ליידע כול מכר שעליו לברוח ממלון שכזה.
חבל שמלון כזה מייצג את רשת פתאל ועושה לה שם רע.

עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון גולדן טוליפ פריוילג'. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה