פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רצף של תקלות חמורות ואינן הולמות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מחלקת פניות ציבור- רשת מלונות "פתאל" שלום רב,

בן זוגי ואני שהינו בבית המלון "לאונרדו" בחיפה באריך ה-19/9/10 ועזבנו ביום למחרת , ב-20/9/10.
להלן מספר תקלות שבעיניי חמורות ומבישות :
קיבלנו חדר גבוה, עם נוף לים, כפי שביקשנו. אך כשהגענו לחדר, ראינו כי הוא ללא מרפסת. ובתמונות באינטרנט רשום כי סוויטת "דה לוקס" אכן עם מרפסת.
ביקשנו לעבור חדר, בשל הטענה הזו, ואכן עברנו לאחר כמה דקות לקומה מספר 20, שאליה, אגב, לא יכולנו להגיע עם המעלית, אלא רק עד קומה 18, ואז נאלצנו לטפס 2 קומות במדרגות.
שידרגו אותנו לסוויטה מאוד מרשימה שנשמרת ל"ליל כלולות" בלבד ושמחנו עד מאוד, לא נאלצנו לשלם מחיר נוסף.
הגענו לחדר החדש, והבחנו כי המזגן לא עובד בחדר השינה. ניגשנו למקלחת, על מנת להתקלח לאחר נסיעה מאוד ארוכה (הגענו מאיזור המרכז) ולא הייתה זרימת מים חמים. מיד התקשרנו לשירות הלקוחות בשל הבעיות החמורות הנ"ל, ונאמר לנו כי בעיית המזגן אינה יכולה להיפתר. ובעיית המים צפויה להסתיים עד שעה 17:00 אחה"צ. (השעה שבה התקשרנו הייתה 12 בצהריים). כלומר, לא יכולנו להתקלח עד שעה 17:00- האם זאת בקשה גדולה מידי?! למה לא מודיעים על תקלה שכזו מראש?! כאשר דיברתי עם הפקידה במלון, היא אמרה ואני מצטטת במדויק- "תרדו להשתכשך במי הבריכה עד שעה 17:00, ואז תחזרו להתקלח", האם זו לא החלטה שלי מתי ארצה להתקלח?!
בנוסף, היו שני שירותים בחדר. שירותים +מקלחת, ושירותים בלבד. בתא השירותים הקטן, הייתה נזילת מים מהתקרה במשך כ-4 שעות! כל הרצפה התמלאה במים, שאותם נאלצנו לספוג במגבות (מגבות מוכתמות, אם יורשה לי לומר).
ירדנו לקומת הבריכה. ציפינו לשתות משהו , לאכול. (בכל מלון, 5 כוכבים, שמכבד את עצמו יש מיני-בר בבריכה!) ולא היה שום אדם שניתן לדבר איתו, לגבי בקבוק מים מינרלים שכמהנו אליו.
המיני-בר היה סגור. ראינו "קולר", מכונת שתייה, והיא לא עבדה. בנוסף, השירותים בקומת הבריכה היו מצחינים ומטונפים, וכן גם המעלית מאוד מצחינה.
בשלב זה כבר היינו מיואשים, וחשבנו לעצמנו- היכן התמורה ל712 שקלים חדשים?!?
עלינו שוב לחדר, בשלב זה כבר השעה הייתה 17:00, וכן, הייתה "זרימת מים חמים", צהובים, עם חלודה.
אני חושבת שזאת בושה וחרפה, למלון 5 כוכבים, בין הנחשבים בארץ להרשות לעצמו התנהלות שכזו!!!!
"לקוח לא מרוצה" בלשון המעטה, ואינני מרגישה מרוצה ומסופקת מהמחיר ששילמתי, אלא עוגמת נפש וחרטה.
אבקש להעביר מכתב זה בהקדם האפשרי להנהלה גבוהה,
והנני דורשת פיצוי הולם!

בכבוד רב,
ספיר דוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם וטיפול מהיר בתקלות! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו חיפה. תגובה:
נשלח מכתב ע"י מנכ"ל המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה