פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה במלון לאונרדו ים המלח הכל כלול. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח הכל כלול כתובת:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנחנו קרן ושחר בתאיך 12.1.12 בשעה 19:17 התקשרונו למון לבצע הזמנה של חדר לזוג ללילה כאשר את השיחה ביצענו מול נציג בשם שלום שלום אמר לנו לבצע את ההזמנה באינטרנט ונשאר איתנו על הקר עד שנסיים את ההזמנה ביררנו מול שלום אם אכן מדובר על אותו המלון שבצינו להזמין כיוון שאמא שלי גם התארחה במלון הזה את ההזמנה ביצענו ביחד עם שלום הזמנו סויטה גוניור לתאריך 13.1.12 לזוג. המחיר באינטרנט היה 724 ש"ח מסרנו לשלום את המספר הזמנה ואישרנו שאכן הכל תקין הוא עוד הבטיח לנו חדר עם נוף לבריכה + בקבוק שמפניה כאשר הגענו למלון בתאריך 14.1.12 בשעה 14:00 טיפלה בנו נציגה בשם ויקי כאשר היא הסבירה לנו שההזמנה בוצעה למלון נגב באר שבע הסברנו לה ולמנהל שלה שאת ההזמנה ביצענו מול שלום שלב שלב והסברנו להם את כל השתלתשלות הדברים ואותם זה פשוט לא עניין הם אמרו לנו שאו שאנחנו לקוחים חדר ב 950 ש"ח או חוזרים הביתה אותה נציגה בשם ויקי נכנסה לאתר של פתאל וביצעה הזמנה ביחד איתנו כדי לראות אם טעינו או שיש בעיה באתר וביצעה הזמנה ומה שקרה זה בדיוק מה שקרה לנו לאחר סיום ההזמנה ואישור זה זרק אותה למלון נגב באר שבע היא הסבירה לנו שכנראה אין מקום במלון שלהם אז המערכת זורקת באופן אוטומטי למלון נגב כי שם יש מקום למרות כל זה המנהל משמרת לא הסכים להוריד לנו את המחיר כפי שבוצעה ההזמנה וזאת אחרי שחיכנו בקבלה יותר משעה וקיבלנו חדר עם נוף לסלעים ולא לריכה וחדר נכים ובנוסף לכל זה הנציגה שטיפלה בנו ויקי הבטיחה לנו שאת ההזמנה שנזרקה לבאר שבע היא תבטל אבל היא לא ביטלה ובלילה התקשרו אלינו לשאול אם אנחנו מגיעים והיינו צריכים להתמודד גם אם זה להתחיל לבטל את ההזמנה שם. נגרמה לנו עוגמת נפש גדולה מאוד מאוד אני דורשת פיצוי הולם והחזר כספי של ההפרש ששילמנו. בנוסף לכל זה ביום ראשון כאשר הגענו הביתה שלחנו להם מכתב לרשת פתאל אם כל השתלשלות הדברים והם לא הגיבו כלל.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה