פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה גמורה - וחוסר עניין כלל לעזור נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב – שירות פניות הציבור של מלון מג'יק סאנרייז אילת מבית פתאל
גילינו את המתכון לחופשה הכי טובה, פתאל פתאל מארחים באהבה.
זה השיר ששמענו בכל מהלך חופשתנו במלון מג'יק סאנריז קלאב.
התארחנו במלון בין התאריכים 12.02.12 – 16.02.12.ביום האחרון לחופשתנו, ביום בו החזרנו את החדר, נתבקשתי על ידי פקידת הקבלה למלא משוב על המלון. תשובתי הייתה ודאי שאמלא אותו היות ואני מאוכזב מאד, מהמלון, מהיחס, מהשרות, ומזה שהחופשה שלי ושל משפחתי לא באמת הייתה החופשה הכי טובה כמו ששרו לנו כל זמן השהות שם.
לגבי החדר:
חופשתנו התחילה ביום ראשון 12.2 קיבלנו את החדר והחיוך היה לנו על הפנים כי בלובי קיבלו אתנו אנשי צוות הבידור והיה מאד נחמד. הגענו לחדר והתברר לנו שהוא מלא נמלים. (במקלחת ובחדר עצמו) בנוסף החדר היה די קטן בעבורנו משפחה עם 2 קטנטנים ועגלות וכל יוצא מכך.התקשרנו לקבלה בכלל לא ענו לנו, הלכנו לקבלה ושם קיבלנו תשובה שכרגע אין להם חדר אחר לתת לנו היות ומנקים את כל שאר החדרים שננסה לבוא אליהם יותר מאוחר, לאחר ארוחת הערב נגשנו אליהם בשנית והתשובה שקיבלנו היה זהה. רק מחר בבוקר נוכל להחליף לכם חדר. נאלצנו להישאר בחדר זה שכל המזוודות שלנו עדיין ארוזות. באותו ערב שקילחנו את הילדים התברר לנו שגם האמבטיה מאד חלקה והילדים החליקו שם מספר פעמים שבנס לא נגרם אסון.
למחרת בבוקר יום שני 13.2 הגענו לקבלה וקיבלנו חדר אחר.
נתבקשתי לחכות ליד החדר עם המזוודות בחוץ והבחור יבוא להעביר את הציוד שלנו, חיכינו 30 דקות וכל הזמן שאנחנו מתקשרים לקבלה הם ענו לי הוא כבר יצא לכיוון שלך ובסוף פקידת הקבלה אמרה שהיא מצטערת על חוסר התקשורת בינה לבין הבחור והוא כבר יגיע.
לאחר שנכנסו לחדר בדקנו את מצב הנמלים, הכול היה בסדר גמור (אבל רק למספר שעות) לקראת אחר הצהריים גם בחדר זה נראו נמלים וג'וק..לא נעים בכלל בפעם השנייה.., כמובן שנציין כי אנשי התחזוקה של המלון הגיעו וריססו קצת חומר נגד הנמלים שעזר עד לסוף שהותנו בחדר זה. (הריסוס עזר לנמלים אך הריח היה נורא לנו ושני ילדינו אחד בן 3 ואחת בת שנה וחצי).
ביום שלישי לשהותנו בחדר נשברה ידית הכניסה לחדר מבפנים ולאחר שהודענו מספר פעמים לאנשי הקבלה לשלוח מישהו לתקן, לא תוקן כלום עד ליום חמישי שעזבנו את החדר.
בכל פעם שהתקשרתי לקבלה לא ענו לי והייתי צריך לגשת לשם. פעם אחת ראיתי את הפקידה מוצפת באנשים ומנסה לשרת אותם בעוד הפקיד השני עומד בצד ומדבר שיחה פרטית המכשיר הסלולר שלו.
ביום רביעי הגיעה קבוצת כדורגל של בחורים צעירים מהמגזר הערבי והם ביו בחדרים שלידנו והצמודים אלינו, פה גם הייתה בעיה כי הם עשו רעש גדול, ופשוט חגגו עד שעה 3 לפנות בוקר כאשר הם יושבים במרפסת עם פיצוחים ושתייה חריפה ונרגילה ועושים רעש.
לאחר שהתקשרתי לקבלה שיראו מה אפשר לעשות נאמר לי שהם שולחים את הקב"ט לבדוק. שום דבר לא התבצע. לאחר שעה ניגשתי אני לקבלה וביקשתי את הקב"ט. כאשר הוא הגיע הוא אמר לי שהוא ניגש לשם ובכלל לא היה רעש. ביקשתי שהוא יתלווה אלי וכאשר הגענו לקרבת החדר הוא היה ממש מופתע מעוצמת הרעש (וזה עוד לפני שהוא התקרב ממש).
לגבי יחס בעובדים במלון:
אין מה לעשות ולכל אחד יש פלאפון ביד, אך שאתה נותן שירות לאנשים בבקשה אל תדבר הפלאפון שלך, בחדר האוכל, בקבלה, מאנשי המלון שהיו עובדים בבריכה באותו הרגע. ממש חוסר התחשבות.
לגבי הלונה פארק:
פה חשבנו שיהיה נחמד לילדים והם ייהנו מאד אך לפי מה שצוין בדף שקיבלנו כאשר הגענו למלון ראינו שהלונה פארק עובד רק יום ראשון ויום שלישי. וביום שלישי בהלכנו אליו הוא נפתח רק ב 3.15 ונסגר ב4.45 ולא כפי שצוין מ 3-5
דבר שגרם להרבה ילדם לבכות המון.
האנשים פשוט טענו שהם חייבים לסגור כי הם מאחרים להסעה שלהם והם עובדים עד שעה חמש והם צריכים להחליף בגדים.
לגבי צוות הבידור.
אין מילים נהנינו מאד, מאורגן כמו שצריך מקבלים יחס ההורים והילדים, הופעות יפות ומצחיקות גם לגדולים וגם לקטנים וגם פעילויות הצוות בבריכה.
לגבי מועדון הילדים.
תגידו תודה שהתברכתם בשתי עובדות שנותנות את הנשמה לילדים. ילדי וילדים אחרים פשוט התאהבו בהן ונהנו מכל רגע. פעילות מגוונת עם יחס חם ואוהב ממש תענוג.
לגבי חדר האוכל:
האוכל – היה פשוט טעים, ומגוון. ממש תענוג.
השירות של המלצרים ועובדי הניקיון היה ממש טוב לרבות מקרי הפלאפון.

כל מה שכתוב בדף שקיבלנו בהגעתנו – ממש לא נכון וכדאי שתעמדו אחרי מה שאתם כותבים.
פה אני כותב לכם ממש על קצה במזלג, בכוונתי להעביר את זה הלאה לכל הגורמים המטפלים בנושא גם במלון וגם להנהלת הרשת עצמה.
כלקוח של רשת מלונות פאתל עלי לציין שאני מאוכזב ומאוכזב מאד.
רק השנה הזאת הייתי בשלושה מלונות של פתאל באילת וממש נהניתי מכל רגע ללא תלונה אף הקטנה מביניהם. במלון מג'יק סאנרייז קלאב הייתי רוצה גם שזו תהיה חופשה מושלמת על מנת שכן האורחים שלכם יחזרו לשם...

מכתב זה נשלח לכל בגורמים
ומחכה לתשובה
עלבון, כספי, סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה