פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל לא טרי, חימום לא עובד ועוד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום 23/2 חזרנו מלאונרדו ירושלים מאוד מאוכזבים. הזמנו שני חדרים צמודים, ולא קיבלנו אותם צמודים. (חדר 1105 וחדר 1115). בחדר 1115 החימום לא עבד, כשרצינו להודיע לקבלה גם הטלפון לא עבד, היינו אחרי מקלחות והשעה היתה מאוחרת ולא רצינו לרדת לקבלה. חדר 1105 לא היה נקי. בארוחת הבוקר חלק מהסלטים היה ממש לא טרי ולא אכיל אפילו היו שערות בדגים, חסה רקובה, גבינות קשות לא טריות והדג המעושן ממש נראה רע-לא נגענו!!! פשוט התאכזבנו מאוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם במקום הולם ונקי. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו אין ירושלים. תגובה:
מכתב תשובה מטעם מנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה