פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
פריצקי איציק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף השבוע האחרון התארחנו עם זוג חברים במלון מרידיאן ים המלח במסגרת מבצע ההטבות של ישרכראט השהות במלון היתה ללא דופי שילמנו את השהות אני בכרטיס שלי ישראכרט וחברי בכרטיס שלו ויזה קיבלנו קבלות ויצאנו חזרה לדרכנו
למחרת התברר שהמלון חייב אותנו פעמיים בכרטיס שלי על שני החדרים ובכרטיס של חברי על החדר שלו מהשעה עשר בבוקר אני בתחנונים שמנהלת הקבלה תחזור אלי לברור התלונה התקשרתי עשרות פעמים למלון הסבירו לי שזה יום קבלה היא עסוקה אחרי שדיברתי עם כל בעלי התפקידים הבטיחו לי שאוטוטו היא חוזרת אליך בשבע בערב פקעה סבלנותי התקשרתי למרכז ההזמנות של פתאל הבחור החביב לא האמין לדברי התקשר למלון והבטיח לי הם מכירים את השם שלך היא כבר מתקשרת כמובן שהגברת לא עשתה המוטל עליה
קוראות טעויות אין בעיה אבל איך יתכן שברשת כמו פתאל אין מענה בושה שזהו השירות שנותן מלון מרידיאן שמתרברב בסטנדרטים אמריקאיים מחר יחויב הכרטיס ולך תכתוב תלונה לאתי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אנו מודים לך ולחבריך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
הנושא טופל ע"י מנהלת הקבלה במלון לשביעות רצון האורח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה