פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וחדירה לפרטיות ופיצוי בלתי הולם מרשת פתאל נושא התלונה:
בן אליעזר ניצן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מלון לאונרדו פלאזה אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד: רשת מלונות פתאל
אתי בן נפתלי מנהלת פניות אורחים.

שלום רב הנדון: שירות לקוחות לקוי של מלון לאונרדו פלאזה באילת של רשת פתאל.

מכתב תגובה של רשת פתאל נשלח אלי עם פיצוי נורא מאכזב לאור מה שעבר עלי בסופש שהתארחתי במלונכם, פיצוי של 30 אחוז הנחה וטיפול v.i.p במלון לאונרדו פלזה אני ממש לא מתכוון לחזור למלון הזה לעוד חופשה ועוד לשלם עליו 70 אחוז מהחופשה, ואני ממש לא מקבל את ההתנצלות על זה שהוצאתם לי את הנרגילה מהחדר ללא תאום איתי זה חדירה לפרטיות שלי בתור אורח שלכם במלון וההתנצלות עם הפיצוי המעליב הזה בכלל לא באה בחשבון, ופשוט התעלמתם מכל הבעיות שהיו לי במלון והתמקדם רק בנושא הנרגילה.

וזה מה שקרה לי אצלכם בחופשה במלון בתאריכים: 8-10.3.12 בסופש פורים האחרון:

שלום שמי ניצן בן אליעזר: ואני וחברתי חיילים בשרות חובה בני 20.
התארחנו במלון לאונרדו פלאזה באילת-בסופש האחרון 8-10.3.12,אחרי שחסכתי הרבה כסף בשביל להזמין את חברתי לרגל שלוש שנים ביחד,בתור חייל הייתי צריך לחסוך הרבה זמן כסף כדי להגיע למלון החופשה עלתה לי דרך איסתא 1540 ש"ח סכום שבשבילי בתור חייל הוא ענקי.

הגענו למלון ביום חמישי המלון נראה יפה מבחוץ ומבפנים הכל טוב ויפה אבל התפלאנו לגלות שיש כמה דברים שהפריעו לנו מאוד בחדר כמו:1)כתם שחור על הסדין שראינו רק יום אחרי שהגענו למלון ביום שישי ונגעלנו מזה בצורה מאוד קשה.

2)אי אפשר היה לסגור את הוילון בחדר עד הסוף והיה אפשר לראות אותנו בחדר וזה הרגיש ממש לא בנוח.

3)היה לנו גוק ענק בשירותים דבר שלא אמור לקרות במלון 5 כוכבים של רשת פתאל.

אז התלוננו לקבלה על כל הדברים האלה באו להחליף סדין וטיפלו בוילון והכל טוב ויפה באמת שהתחלנו להרגיש מרוצים,ואז קרה דבר שממש עבר כל ביקורת וחדר לי לפרטיות והרס לי ולחברתי את כל החופשה,כנראה המנקה או לא יודע מי הודיע לאבטחת המלון שיש לי נרגילה בחדר -(דבר שהוא חוקי לחלוטין !)ולא דבר שהודיעו לי במלון שאסור להחזיק נרגילה בחדר.

כאשר אני חוזר מסיבוב במלון בזמן שהמנקה ניקתה לי את החדר מהגוק ומהכתם השחור שעל הסדין.. , אני נדהם לראות עובד ביטחון יוצא לי מהחדר עם הנרגילה שלי ביד והולך לכיוון המעלית,אני ראיתי אותו ואמרתי לו שהנרגילה שלי ולמה היא אצלו..והוא אמר בקשר שהגיע הבחור עם הנרגילה וזה נשמע ממש מעליב כיאלו הוא בדיבעד השווה אותי לעבריין כאשר אני חייל בשרות חובה! (פשט חוצפה )והוא אמר לי שהוא מחרים לי אותה ,
א)באיזה זכות יש לו להחרים פריט שלי מהחדר והלכנס לחדר בלי רשותי כאשר אפשר להתקשר אלי לטלפון ולהגיד לי שהעישון בנרגילה אסור והייתי מכבד את זה ומקפל את הנרגילה לתיק ולא מעשן במרפסת אם המלון היה מודיע לי שזה דבר אסור.

ב)זאת חדירה בוטה לפרטיות במיוחד כאשר לא הייתה שום סכנה ממשית,הנרגילה לא הייתה דלוקה ולא הייתה במצב מסוכן בשום אופן שהוא! וזכותי להחזיק בחדר נרגילה שהיא לא עובדת! דבר שלא מצריך מאיש ביטחון להכנס לי לחדר בלי רשותי ובלי להודיע לי כאשר אין שום מצב חרום.

ג)זאת חוצפה של המלון גם שכאשר ראיתי את העובד אבטחה אמרתי לו שזה אני ושזאת הנרגילה שלי ושייתן לי אותה ואני ייקפל אותה לתיק אם אסור להשתמש בה במפרסת, והוא התחיל להתווכח איתי על דבר שהוא שלי! שעלה לי הרבה כסף ,והוא אמר לי בלי בושה שהוא יחזיר לי את הנרגילה בסוף החופשה ,

כאילו הוא לא האמין לי שאני יקפל אותה לתיק ובעצם אני שקרן,ודיבר איתי כמו לילד קטן שמחרימים לו משהו באיזה חוצפה להגיד לבנאדם חייל בן 20 שמחרימים לו משהו ולדבר אליו כאילו הוא בן 12,התלוננתי להנהלת המלון

ודיברתי עם קבט המלון דבר שהוא התנצל עליו מאוד על זה שעובד שלו נכנס לי לחדר בלי רשות ולקח לי דבר בלי רשות , אבל אותי זה לא מעניין זאת חדירה בוטה לפרטיות ואסורה על פי החוק! והרגשתי שחודרים לי לפרטיות והרגשתי שמאיפה אני אמור לדעת אולי חיטטו לי בדברים כאשר לא הייתי שום והרגשתי מרומה בידי המלון.

בנסוף התלוננתי על כל מה שקרה לי בפני חנה מנהלת המשק שישר אמרה לי אתה צודק וניתן לך פיצוי באמת היא התקשרה אלי עם פיצוי די נמוך לכל מה שקרה לי אבל לא רציתי להרוס לי את החופשה ולהתווכח על הפיצוי אני רציתי בסך הכל להנות משהותי במלון ולא לחפש פיצויים ולהיות כל הזמן עצבני.. , היא הציעה לי ארוחת צוהריים + כניסה לספא, אני וחברתי הלכנו לאכול בלובי והיה מגיע לנו 2 מנות עיקריות סלט אישי קינוח ושתייה קרה , ופה בכלל המלון פישל איתנו שגם הכי חוצפה שגם בפיצוי בעצם היו הרבה בעיות :
א)לא קיבלנו את הסלט .

ב)המנות העיקריות הגיעו ברמה ירודה מאוד! ולא מתאימה למלון 5 כוכבים , הזמנו רביולי אחד ברוטב עגבניות ואחת שמנת ,הרוטב עגבניות הגיע בצורה מזעזעת עם חתיכות לא מבושלות של עגבניות ורוטב מיימי,והשמנת גם ברוטב מיימי היה ממש מגעיל ולא לטעמי ,ביקשנו להחליף את המנות לאותו ואני משכונע שהם עשו דבר מאוד מזלזל ומשפיל פשוט שפכו את הרוטב וחיממו את המנה והחזירו את זה כאילו זה מנה חדשה.

והתייחסו אלינו כמו אל מפגרים כאילו לא הבנו שהם עשו את זה בכל מקרה התחלנו לאכול כי כבר היינו מיואשים מלחכות עוד זמן לעוד מנה וששוב יהיה לה דבר מגעיל, התחלתי לאכול והיה לי ברוטב שמנת שערה גדולה ! באוכל בארוחת הפיצוי שלי ! על כל עוגמת הנפש הביאו לי מנה עם שערה שעשתה לי בחילה,ולא היה בא לי לאכול אחרי זה כלום בלובי.

דיברתי שוב בפעם אני לא יודע כמה עם חנה מנהלת המשק והיא אמרה לי משפט נורא מעליב ומגעיל שהיא הביאה לנו את הפיצוי שהיא יכולה להביא ויותר מזה היא לא יכולה לעשות כלום בגלל שאנחנו דרך סוכן ולא דרך המלון ,ובעצם מה שהיא אמרה שאחרי זה היא הצטערה כי היא הבינה שמה שהיא אמרה זה דבר שלא אומרים. שבמילים אחרות בגלל שאנחנו לקוחות מסוכן אנחנו בעצם
לקוחות סוג -ז,ואין לה עוד פיצוי להביא לנו שבסך הכל רצינו שתהיה לנו חופשה נעימה ,בסך הכל סופש (48 שעות )שנהרסו לחלוטין על ידי המלון,ובנוסף איך לא גם ביום האחרון בשבת שבאנו להחזיר את החדר הייתה עוד בעיה , התקשרו אלינו ביום שישי כדי שלא תיווצר עוד עוגמת נפש ואמרו לנו שאנחנו צריכים
להחזיר את החדרים בשעה 14:00 הכל טוב ויפה,חזרנו מהים בשעה 13:30מהטיילת שיש שם שער כניסה בטיילת למלון ולהפתעתנו הכרטיסים לא עברו היינו צריכים לעשות את הסיבוב למלון ,הלכנו לחדר ומסתבר שגם שם החדר לא נפתח ירדנו ללובי לברר למה זה קרה וחנה בעצמה בחוצפה אמרה לנו בטח שזה לא יעבוד הייתם צריכים להטעין את הכרטיסים כדי שיעבדו עד השעה 14:00 כאילו זה מובן מאליו שנדע את זה מאוד חוצפה,אנחנו מצטערים שבכלל באנו למלון שלכם ולרשת פתאל בכלל
התייחסו אלינו בזלזול ולא קיבלנו מענה הולם על כל עוגמת הנפש ,עשו איתנו כל כך הרבה פשלות בסך הכל 48 שעות הוצאתי הרבה כסף וחסכתי המון זמן עקב היותי חייל,
וקיבלתי כלום ושום דבר רק כאב ראש ואכזבה גדולה מאוד,חזרתי לבית במצב רוח ממורמר מאוד ולחברה שלי נהרס הסופש בידיוק כמוני וחגיגות ה 3 שנים ביחד שהיה אמור להיות מדהים היה אכזבה גדולה, בנוסף שכחתי לציין שלא נכנסו לספא של הפיצוי לא היה לנו מצב רוח כבר לכלום... ובנוסף עקב כל התסכול והלחץ הנפשי שהייתי מצוי בו כאשר יצאתי עם חברתי לבלות ביום שישי בערב הייתה לי חולשה בכל הגוף וזיעה קרה וסחרחורות והגעתי למצב של עילפון דבר שלא היה לי בחיים אני בנאדם מאוד בריא ואני בטוח שזה שנגרם עקב כל הכאב ראש והבעיות והאכזבה שהיו לי במלון.

בהתאם לכל זה הפיצוי ממש לא הולם ואפילו חבל ומעליב שהוא נשלח אני לא מתכוון לחזור למלון הזה יותר בחיים ובטח שאני לא מתכוון לשלם עליו כסף

גרמתם לי עוגמת נפש וחדרתם לי לפרטיות במצב שלא היה מצריך זאת

ובגלל החופשה והכאב ראש שנגרם לי שבמקום להנות הייתי עסוק רק בלהתעסק עם המלון והליקויים שלו התאכזבתי קשה מהמלון ולא נהנתי מהחופשה בכלל ולקח לי הרבה זמן לחסוך כסף לחופשה בתור חייל ובנוסף לזאת: התעלפתי ביום שישי בערב עקב כל המתח שהייתי מצוי בו בגלל המלון שלכם, מחכה למכתב תשובה הולם ולא איזה מכתב שנועד לסתום לי תפה תודה רבה ויום טוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו פלאזה אילת. תגובה:
מכתב תשובה שני נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה