פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רוייל טוליפ אילת - הזמנה הנעלמת וחופשה שכמעט נהרסה... נושא התלונה:
סון מיכאל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
רוייל טוליפ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יצאתי עם אישתי לחופשה באילת בסופ"ש של 20-22/4. חברה טובה, שעובדת במגיק פאלס, קישרה אותי עם דניאל (אחמ"ש קבלה) ודרכה הזמנתי חדר זוגי ברוייל טוליפ אילת. למרות שדניאל לא חזרה אליי עם מספר ההזמנה, לא יחסתי לזה חשיבות כי מבחינתי העסקה הייתה סגורה אבל לא כך היה בפועל! כשהגענו לאילת והרמתי טלפון לקבלה הסתבר שאי זכר להזמנה, אין חדרים ודניאל לא עונה - ...בדיעבד היא העבירה את ההזמנה שלי לטיפולו של מנהל תורן ויצאה לחופשה עם טלפון סגור! - לאחר אין סוף טלפנים וברורים, הפקידה הנחנמדה (אשר את שמה אני, לצערי לא זוכר) הציע לי לעבור לגולדן טוליפ אבל ללא הזמנה גזר הדין היה לשלם מחיר מלא דבר, שלא היה יתכן כי סגרתי עם דניאל מחיר אחר לגמרי.

יש לציין שבאחת השיחות, נודע שלדניאל לא היה רשות לקבל הזמנות מלכתחילה וכאשר ביקשתי לדבר עם המנהל התורן הוא אפילו לא טרח לקחת אחריות ולדבר איתי באופן אישי, אלה הפיל הכל על אותה פקידת הקבלה המסכנה שספגה את האש משני הכיוונים.

בסופו של דבר פנינו למלון אחר (זול יותר) שקיבל את פנינו בברכה וטיפל בנו באופן יוצא מן הכלל.

יצאתי עם טעם מר מאוד מכל החוויה ובעיקר מהתנהלות של המנהל התורן, שמייצג את הרשת, אשר לא היה מוכן לקחת אחריות על המקרה ולטפל בלקוחות כראוי לרשת גדולה ומכובדת כמו פאתל!

נ.ב. דיברתי עם דניאל ביום שלישי ה 24/4 ולא רק שהיא לא שמעה על המקרה היא גם התנערה מכל אחריות באופן מוחלט ולאחר זריקת משפט: "אני אבדוק", סיימנו את השיחה ומאז לא שמעתי ממנה...

אני מקווה שמקרה דומה לא יחזור על עצמו ומה שנוגע אליי, בפעם הבא שנחליט לנפוש באילת, אני מראש אחפש מלון אחר.

בברכה,
מיכאל סון
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך להנהלת רשת פתאל. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה