פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
לאונרדו פלאזה ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
איני נוהגת להתלונן, אך מאז חזרתי מהחופשה מלווה אותי תחושה של עוגמת נפש ובזבוז כספי ללא תמורה.בתאריכים 23-24/04 אני ובעלי שהינו בלאונרדו פלאזה בים המלח. במהלך החופשה אירעו מספר מקרים שהעכירו את החופשה וגרמו לאכזבה קשה מהמלון.
1. המזגן בחדר לא קירר, לפני השינה קראנו לטכנאי הוא אמר שהעניין סודר אך במהלך הלילה המזגן שוב לא עבד וסבלנו מחום בחדר.
2. בחוף הים לאחר הכניסה למים המקלחות בחוף ובבריכה לא עבדו בעקבות פיצוץ בצינור. זה גרם לתחושת אי נוחות רבה.
3. האוכל היה לא טרי ואפילו די מגעיל וגרם לי ולבעלי לכאבי בטן ושילשולים.

4. המסדרון היה מסריח מביוב ובכניסתי למקלחת קדמה את פניי שערה במקלחת.
לסיכום, החופשה הייתה די זוועתית מבחינת התנאים ויחסית למחיר ציפינו לתמורה הוגנת.
אשמח לתגובתך ולפיצוי הולם,
נעמי
1.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אנו מודים לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו פלאזה ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה