|
|
|
|
|
|
ניקיון החדר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במסגרת השתלמות חברת חשמל התארחתי בלאונרדו ירושלים חדר 267 בתאריכים 6-10--05-12 תלונתי היא בהקשר לחדר התארחתי עם אשתי מיטות נפרדות ואפילו כאשר מצמידים אותם הם זזות בנוסף בחדר היה קומקום מלא אבנית כך שההיתי צריך לבקש אחר שהיה עם פחות אבנית האם לא שמעתם על ניקוי בחומץ או במלח לימון בנוסף לא היו כוסות במקלחת לצחצוח שיינים כשביקשתיהביאו לי כוסות גבהות והחדרן לא רחץ אותם כול תקופת שהותי לא מילאו כול יום תה וסוכרזית בנוסף לכך באו לפנות זבל בשעה 05-0 לפנות בוקר חדרי פנה לכיוון וכמובן התעוררתי מכך מכיוון שזה לקח כ15 דקות כמו כן ניקוי החדר היה רשלני
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לתקן את הנדרש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל |
תגובה: |
מכתב תגובה נשלח לכתובת מגורייך |
פתרון: |
|
|
|