פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר וכזב שקרנים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
אני חוזר לקורל ביץ לאחר שקיבלתי "פיצוי" מרשת פאתל לאחר שהיתלוננתי על שירות לא יפה וחדרים על הפנים קיבלתי 20% הנחה ברשת פאתל לאחר שרציתי להזמין חדרים באילת שיכנעו אותי להזמין לקורל ביץ המחודש שאלתי עשרות פעמים עם זה אותו חדרים נאמר לי לא אחת שהמלון שופץ ב20 מיליון שקל שקרנים!!!!!!! החדרים כמו שהיו ישנים הבריכה אותו דברהחיצוניות אותו דבר בלובי הוחלף ריצוף בקושי חוף הים אותו דבר אני באמת לא מבין למה צריך לשקר את הלקוחות ששיפצו והכל חדש ואין זכר למה שהיה היתי במלון מ20-5-2012 עד 24-5-2012 שהיתי בחדרים במיגדל שני חדרים ישנים וממש לא חדשים דרך עכב דיברה איתי מנהלת ואמרה שהיא מיצטערת אבל המיגדל לא שופץ אולי היא תחליף לי חדר ללא מירפסת יותר קטן בכומת כניסה כי שם שיפצו באמת תעזרו לי להבין את זה בתודה שי 054-7895895
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה