פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא ראוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
החוץ הצפוני כתובת:
מלון לאונרדו קלאב אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.9.2011 בשעה 11:00 התקשרתי למוקד ההזמנות *3222 אשר במקום לספר לי את המידע המבוקש הפנו אותי לקבלת המלון.
התקשרתי למלון וענתה לי פקידה העונה לשם רותם. רותם דיברה עימי בחוסר סבלנות מוחלט, לא נתנה מענה הולם לשאלותיי, קטעה את דיבורי בעודה מפנה אותי חזרה ל*3222 ותוהה בקול רם מדוע אני חוזרת על כל שאלה פעמיים ומדוע אני שואלת אותה את שנענה לי כבר במוקד ההזמנות. ביקשתי לדבר עם האחראית שלה אך היא טענה שהיא איננה נמצאת.
ברצוני לומר שמצפייה בתמונות המלון באתר התרשמתי, אך לאחר השיחה הרושם הטוב ירד לטמיון.
לעניו דעתי יש לטפל בזה בחומרה. תחילה, פקידת הקבלה מהווה מפגש ראשוני בין הלקוח לבית העסק ובעודה נוהגת כך היא מהווה פגיעה בשמו הטוב של המלון, בנוסף היא לא מדברת בכבוד בסיסי שאמור להיות טבעי בשיחה בין בני אדם.

אני ממתינה למענה לפנייתי. תודה.
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה