פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
התארחנו בין התאריכים 19-23.8.12 במלון לאונרדו ירושלים.
כשהגענו למלון לא הייתה חניה לאחר חצי שעה מצאנו חנייה, המעלית לקבלה הייתה מטונפת כולל מסביב למעלית בחניון. המתנו שעה בחצי בתור בקבלה לקבלת חדר וגם טעו לנו בחדר 3 פעמים וזכינו לקבל חדר מאוכלס, כשפתחתנו חדר עם אנשים, ממש לא נעים.
את החדרים טרחו לנקות רק ב17:00 בצורה רשלנית ומהירה. מגבות היו חסרות לבני משפחתי למרות בקשות חוזרות ונשנות. קומה 3 הייתה מלוכלכת ולמרות תחנוני בקבלה לא ניקו את חדרי התפעול כל השבוע. הצחנה הייתה נוראית.
האוכל בארוחות הערב היה ממש לא טעים, חלק מהאוכל פשוט לא בושל במלואו בפרט תפוחי אדמה. הבשר היה קר וקשה וחלק מהתוספות הוגשו קרות במקום חמות.
טמפרוטרת המים בבריכה הייתה מאוד נמוכה ולמרות החום בחוץ, הילדים נהיו כחולים ורועדים עם כניסתם למים. ביקשתי להעלות את הטמפרטורה ואמרו שזה מה יש...
את כל הליקויים הודעתי מספר פעמים לקבלה אך דבר לא נוקה ולא שופר. חבל.
בזבוז כסף סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניו שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו ירושלים. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתכם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה