פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
לאונרדו קלאב ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, התארחנו במלון זה זוג עם ילד ושני תינוקות, התאכזבתי מאוד מחוסר השיתוף פעולה של המלון שבא לידי ביטוי במספר מקרים.
מקרה ראשון, בזמן הסבב הראשון של ארוחת הערב של יום שישי הציגו הצגת ילדים בה נכחנו, בסיום ההצגה חדר האוכל כבר נסגר ונאלצו להמתין לסבב הבא. כשהגענו לסבב השני התור היה כל כך ארוך שלא היה ראלי להמתין. חזרו לחדר, ילדינו הקטנים נרדמו ובעלי ירד חזרה לאכול אחר כחצי שעה. גם אז הוא המתין כחצי שעה רק על מנת להיכנס. כשנכנס ביקש להעלות לחדר צלחת עבורי (כי לא ניתן לעזוב את הילדים שכבר ישנו), מה שאמרו לו שאסור לעשות. בעלי אכל מאוד מהר על מנת להחליף אותי אך גם כשאני ירדתי התור היה כל כך ארוך שבחרתי לא להמתין. שורה תחתונה אני וילדי לא אכלנו כלל ובכלל כמשפחה פיספסו ארוחת שישי משותפת. אחד העובדים הודע שהמטבח לא היה מוכן לקלוט את רוב אורחי המלון שהגיעו בסבב השני. אם המלון יודע שזה כך למה לא להקדים את ההצגה שלא תהיה על זמן האוכל?
מקרה שני, ביום העזיבה גיליתי שאיני מוצאת את הטלפון הנייד שלי. פניתי לקבלה, אלה הפנו אותי לביטחון , שם נאמר (בלא בדיקה) שלא הגיע אליהם שום טלפון. המלון לא הראה שום נכונות לעזור, לא שאלו, לא חקרו ולא בדקו. אני יודעת בוודאות שהטלפון לא יצא מהחדר כל זמן השהות אך זה לא מעניין אף אחד.
מקרה שלישי, כשחזרנו הביתה נזכרתי שלא קיבלתי קבלה על התשלום. מזה שבוע ימים אני מתקשרת למלון בבקשה לקבל את הקבלה. כל פעם מעבירים אותי ממספר אחד לשני, בחלק מהזמן לא עונים וכשכבר עונים אומרים שמי שמטפל בזה לא נימצא, ומבקשים להשאיר הודעה. השארתי 4 הודעות ואני בעצמי מתקשרת כל יום לפחות 5 פעמים, אך עדיין לא זכיתי לקבל התייחסות עניינית.
למרות שהמלון עצמו ענה על הציפיות, השרות של פתאל פשוט לא קיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבדוק כמו שצריך האם נמצא מכשיר הטלפון ולשלוח אלי קבלה על התשלום. ובמלון לעשות רה-אירגון של פעילות הבידור ומוכנות חדר האוכל. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהמלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה