פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שהזמנתי חופשה במלון ליאונרדו טבריה דיברתי עם המלון, עם נציג מרשת מלונות פתאל ועם נציגה שביצעה לנו את ההזמנה מחברת שמיים.
בכל המקומות שאוזכרו ביקשתי לדעת עם יהיה רב שיערוך את הערב חג ועם יש מעלית שבת. היה רב שעשה למי שביקש ברכה מהירה שבקושי הספקנו לאכול את מה שצריך בין כל ברכה. ולגבי מעלית השבת פה היינו בשוק שבערב ראש השנה (שבו מחמירים יותר משבת) הגענו למצב שבשביל לאכול ארוחת חג או לרדת לים או לבריכה צריך לעבור גשר ולרדת/לעלות במעלית ללא פיקוד שבת (אם אימי לא הייתה עם כסא גלגלים ברור שהיינו משתמשים במדרגות-לא סתם שאלתי עובדה חשובה כזאת). שהתלוננו בבוקר דאגו להפעיל את פיקוד השבת אבל הפלא ופלא ביום השלישי כנראה מטענות של שאר השוהים הפסיקו בלי התראה את פיקוד השבת במעלית וחזרנו לחלל את החג. אני פשוט מתביישת שנתתם לי לעמוד במצב כזה מביך בתחילת שנה חדשה.
ועלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה