פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליאונרדו טבריה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חוויה גרועה בבית המלון הזה, אשר נראה באינטרנט כמלון מזמין, נחמד, המציאות הוכיחה אחרת, המלון מלוכלך, חדרים ישנים,רצפה לא נקייה, האוכל בארוחת הערב גרם לי ולבעלי לקלקול קיבה אני הקאתי לילה שלם, הבן שלי לא הרגיש טוב ובגלל זה למחרת ברחנו מהמלון, זה היה סבל אחד גדול מרגע ההגעה עד רגע היציאה הביתה, הרגשה שמרמים אנשים פשוטו כמשמעו.עלה לנו 1050 ש"ח ונסיעה של שעתיים וחצי כל כיוון לחינם.
זאת היתה חופשה אחרי המון זמן שלא יצאנו ופשוט התאכזבנו בגדול, אנחנו לרשת ליאונרדו לא נחזור בחיים!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה