|
|
|
|
|
|
ליאונרדו טבריה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
משפחתי ואני התאכזבנו מאוד משיהותינו במלון. ראשית להגיע ולדעת שאין חנייה וצריך לחנות במרחק הליכה של 7-10 דקות עם הציוד עם הילדים. ממש סבל.
2-כשהגענו לחדר ראינו חדר מלוכלך , שאריות אוכל על השטיח ,מגבות זרוקות ולא מוחלפות .ושהודענו בקבלה על קבלת חדר מטונף נאלצנו לחכות למנקה כחצי שעה . וכשהגיעה מנקה מהר החליפה מגבות ושאבה חפיף ביותר.
זה לא שירות .
3-בריכה רחוקה והמעלית לא עבדה כך שעם עגלת תינוק נאלצנו לרדת בקומות המדרגות .
4- מלון ישן ,מוזנח ,חדרים ישנים,אפילו ליד החדר שלנו בסמוך למדרגות ראינו פיגומים ולא טרחו לסגור את הדלת משהו שאף יכול היה לגרום לנזק לילדיי .
5- האכול בארוחות הערב גרם לנו לשילשולים מס' ימים ולא קישרנו לאוכל רק אחרי שהגענו הביתה קישרנו זאת.
6- הכי מאכזב לשמוע לאחר תלונה זו שלא מתייחסים לתלונה שלך.
איפה השירות
שילמנו 3034 ש"ח ל-2 לילות . מחיר שלא מצדיק בכלל!!!
מאוכזבים נסענו הביתה בהרגשה שכספינו של החופשה השנתית היחידה התבזבז על כלום . חוויה מאוד גרועה בבית מלון הזה. באינטרנט נראה מבטיח אך במציאות נראה אחרת לצערינו .
רוצים פיצוי כספי שום דבר אחרת לא ירצה אותנו .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל באמצעות אתר תלונה
|
תגובה: |
מכתב תגובה נשלח בהתאם לכתובת מגוריך
|
פתרון: |
|
|
|