פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליאונרדו טבריה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
משפחתי ואני התאכזבנו מאוד משיהותינו במלון. ראשית להגיע ולדעת שאין חנייה וצריך לחנות במרחק הליכה של 7-10 דקות עם הציוד עם הילדים. ממש סבל.
2-כשהגענו לחדר ראינו חדר מלוכלך , שאריות אוכל על השטיח ,מגבות זרוקות ולא מוחלפות .ושהודענו בקבלה על קבלת חדר מטונף נאלצנו לחכות למנקה כחצי שעה . וכשהגיעה מנקה מהר החליפה מגבות ושאבה חפיף ביותר.
זה לא שירות .
3-בריכה רחוקה והמעלית לא עבדה כך שעם עגלת תינוק נאלצנו לרדת בקומות המדרגות .
4- מלון ישן ,מוזנח ,חדרים ישנים,אפילו ליד החדר שלנו בסמוך למדרגות ראינו פיגומים ולא טרחו לסגור את הדלת משהו שאף יכול היה לגרום לנזק לילדיי .
5- האכול בארוחות הערב גרם לנו לשילשולים מס' ימים ולא קישרנו לאוכל רק אחרי שהגענו הביתה קישרנו זאת.
6- הכי מאכזב לשמוע לאחר תלונה זו שלא מתייחסים לתלונה שלך.

איפה השירות
שילמנו 3034 ש"ח ל-2 לילות . מחיר שלא מצדיק בכלל!!!
מאוכזבים נסענו הביתה בהרגשה שכספינו של החופשה השנתית היחידה התבזבז על כלום . חוויה מאוד גרועה בבית מלון הזה. באינטרנט נראה מבטיח אך במציאות נראה אחרת לצערינו .

רוצים פיצוי כספי שום דבר אחרת לא ירצה אותנו .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל באמצעות אתר תלונה
תגובה:
מכתב תגובה נשלח בהתאם לכתובת מגוריך
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה