פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזוי לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2012 , סגרנו חופשה למלון ליאונרדו קלאב טבריה , דרך סוכנות הנסיעות צבר , על ידי נציג מכירות בשם ברק אהרון , לחודש אוגוסט {2-5/8/12}
מספר הזמנה - .
מחיר החופשה 3,880 ₪ - מיטב כספנו שהושקע לצורך הנאה חד שנתית , עבור חדר לזוג + 2 ילדים , שלושה לילות.
הובטחה לנו חופשה מהנה ונעימה , מלון נהדר שבו "הכל כלול" – מזון , אטרקציות לילדים ועוד...
הגענו למלון , לאחר נסיעה ארוכה עם בנותינו.
כבר בכניסה למלון , נאמר לנו כי אין חנייה למלון – דבר אשר לא הוזכר בעת ההזמנה ע"י צבר , וכי עלינו להחנות את רכבנו בחניון של העירייה בתשלום נפרד.
בשיא החום ,נאלצנו להוריד את המזוודות ולהחנות את הרכב בחניון מרוחק מהמלון , בעלות של 24 ₪ ליממה. עפ"י חוק הגנת הצרכן , ישנה הטעיית צרכן – לא נאמר כי אין חנייה למלון .
בכניסה למלון , נאלצנו להמתין זמן רב בכדי לקבל את החדר. קיבלנו זאת בהבנה , הרי מדובר בחופש גדול ולכן ישנם נופשים רבים.
כאשר קיבלנו את החדר , נחשפנו לזוועות – חדר מטונף , מסריח ומצחין , עם מיטה זוגית בלבד , ללא 2 מיטות לבנותינו , 2 מגבות מלוכלכות , ברזים חלודים באמבטיה מטונפת וארון קיר שבור ומסכן חיי אדם . פנינו מיד לקבלה , כעבור זמן ממושך קיבלנו מיטת לול ומיטה נוספת , לא אפשרו לנו להחליף חדר בשל העומס .
מיטת הלול הייתה שבורה עד כדי סכנת חיים !!
התאוששנו מעט מן המראות המזעזעים , ולא רצינו לאכזב את בנותינו שחיכו כל כך לחופשה זו , ניסינו לתת הזדמנות נוספת למלון ולהתגבר על כל מה שחווינו עד כה , אך לצערנו זה לקח רק מספר שעות עד שלא יכולנו כבר להישאר שם !
בארוחת הערב , הגענו לחדר האוכל , אחר המתנה של כ – 15 דקות למעליות שהיו כה עמוסות , עד שלבסוף ירדנו במדרגות.
בחדר האוכל , היה תור ועומס רב , המתנו כ- 20 דקות בכדי להיכנס לארוחה .
הושיבו אותנו בשולחן שהיה פנוי אך מטונף , שיערנו שמיד יפנו את השולחן ויערכו אותו – אך לא כך היה ! מרוב ייאוש , נאלצנו לערוך את השולחן בעצמנו . מראה האוכל היה ממש לא מזמין אך אנו לא אנשים מפונקים , זאת לא הייתה הבעיה !
לאחר הארוחה , פנינו אל הפעילויות המוצעות - איפור , קעקועים לילדים , שירים וריקודים.
בשל העומס העצום ,בנותינו המתינו זמן רב בתור ורק ילדה אחת "זכתה" באיפור , לילדה השנייה לא עשו קעקוע כי "עבר הזמן" של צוות הבידור , מיותר לציין את אכזבתה הרבה !
הלכנו לישון חסרי אונים , מיואשים, מזועזעים מרמת המלון , מאוכזבים מהטינופת והשירות !
בבוקר יום שישי , ה- 3/8/12 , הגענו לחדר האוכל , אשר היה צפוי כי יהיה עמוס ומטונף. אכן , כך היה , שוב חיכינו זמן רב , בנותינו המתינו לקורנפלקס כ – 10 דקות והשולחן היה מטונף .
לאחר מכן , רצינו לגשת לבריכה {בסביבות השעה 10:00 בבוקר} , אך היא הייתה מלוכלכת {כבר בשעה זו} ועמוסה בכמות של אנשים שלא ניתן להיכנס אליה מבלי לסכן את חיינו!
לאחר כל זאת , הגענו למצב ולמסקנה שעלינו "לברוח" ממלון זה , טרם יקרה שם אסון !
ניגשנו לקבלה , ציינו בפני הנציג את טענותינו , לא נעשה ניסיון מצדו לשכנע/להתנצל בפנינו /לנסות לשנות את המצב {עד כמה שניתן} , הוא שאל אם ברצוננו לעזוב וכמובן שענינו בחיוב , הוא נענה לבקשתנו ומיד פינינו את החדר ועזבנו את המלון , ביום שישי , בסביבות השעה 11:00 בבוקר.
נעשתה לנו עוגמת נפש רבה ! חזרנו הביתה מאוכזבים , בנותינו בכו כל הדרך , הגענו למעלה אדומים , בלי שנערכנו לקניות ולבישולים לשבת.
באותו השבוע פנינו למר טומי- מנהל מלקת שירות לקוחות של חברת צבר , הוא ביקש שנעלה את טענותינו בכתב ונשלח לו במייל , כך עשינו.
במקביל ניסינו לפנות לרשת מלונות פתאל – שירות לקוחות ללא הצלחה וללא מענה.
כיום , אנו באמצע חודש נובמבר , עברו מספר חודשים , אנו ממשיכים לשלם עבור המלון כ – 3088 ₪ , בתשלומים אשר מורדים לנו מכרטיס האשראי .
פנינו שוב הבוקר למר טומי , מחברת צבר והתשובה שהייתה לו לגבי התשלום שעדיין אנו משלמים עבור 4 ימים {מה שהיה אמור להיות במקור}, הוא טען שהפקידה בהנהלת החשבונות חולה וכרגע אין לו תשובה עבורנו{בדיוק כמו שאין לו תשובה כבר 3 חודשים !!!}.
כמו כן , לגבי פיצוי – הוא טען שהוא לא אשם והמלון צריך לפצות ולא הוא.
מבחינתו , אנו דורשים ביטול מוחלט ומידי של התשלום למלון זה.
פיצוי מחברת צבר ומרשת מלונות פתאל על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לנו ולבנותינו.
אנו כצרכנים , לא מקבלים מענה מהגורמים הנוגעים בדבר ולכן אנו פונים אליכם בבקשה לסייע לנו לטפל במקרה , עוד בטרם נפנה לתביעה משפטית !

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי והפסקת חיוב ! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים - רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו קלאב טבריה. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה