פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מוחלטת ״ מהנופש״ ומהמלון. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
לאונרדו קלאב-איזור הצפוני כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לציין את אכזבתי מהמלון, במשך שלושה ימים המלון היהלטובת כנס מחול ארצי שהתקיים כאן, ללא שום התייחסות לשאר הלקוחות. ללא אוירת חג, ללא צוות בידור וללא התייחסות מיוחדת לילדים.כשבמשך שלושה ימים עברנו לילות לבנים, עם רעש בחדרים ונקישות על דלתות החדרים, הן בלילה והן בבוקר מוקדם.וכן בכלמקום שרק רציתי לשבת לקפה היו קבוצות של מתעמלות.זאת היתה עוגמת נפש לי ולמשפחתי, כשאתה מחכה לנופש היחיד שלך בשנה( דרך המשטרה)שכתגובה ממנהלי המלון לא היה נראה לפצות בצורה הוגנת,מה שבטוח חופשה זאת לא היתה!!!ויתרה מזו לרשת מלונות פתאל ב״ה לא נגיע ואדאג שאשת טורס לא תמליץ ללקוחותיה אלא נעבור לישרוטל , כששמענו תגובות שנהנו מאוד, חבל שיצאנו עם טעם מר!!!.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים - רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה