פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בחיוב נושא התלונה:
אברהמי חגית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29 ספטמבר הגענו למלון לאונרדו קלאב ים המלח, שבעה חדרים שהוזמנו מראש באתר האינטרנט של רשת פתאל על שמי.
במהלך היום הגיעו בני המשפחה כל אחד בזמנו, שילמו על החדר חלקם שילמו מזומן וחלקם בישראכרט, מי ששילם במזומן לא קיבל קבלה (בדיעבד התברר).
לאחר מספר ימים בבדיקה שערכתי מול חברת האשראי חייבו אותי על חדר בישראכרט שניתן כבטחון בהזמנה, מיד התקשרתי למלון וקטי מהקבלה מסרה לי כי אחד הזוגות לא שילם, התשובה היתה תמוהה שכן מדובר במשפחה מקרבה ראשונה ולא עלה בקנה אחד עם ההיכרות שלי איתם שיש מצב שלא שולם.
בתאריך 8 בדצמבר הגענו שוב למלון הפעם שלושה חדרים וביקשנו לברר שוב עם יונתן וקטי מהקבלה את הסוגיה הלא פתורה הזו..ואז קטי מסרה לנו שאם יש לנו קבלה על התשלום המזומן היא במקום תחזיר לנו כסף.
כמובן שאין לנו כבר קבלות על נופש מחודש ספטמבר ויתרה מכך לא הוצאו קבלות על התשלום במזומן(אם יש לכם מצלמות אתם מוזמנים לבדוק זאת).
מיותר לציין שלא ברור לנו גם איך נתנו מפתח לחדר מבלי ששולם עליו למפרע.
אנחנו משפחה שנופשת הרבה בבתי מלון ומיותר לציין שנחשוב פעמיים לפני שנשוב להתארח ברשת פתאל!!
כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים - רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו קלאב ים המלח. תגובה:
הנושא נבדק וטופל עי הנהלת המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה