פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ויחס משפיל -מלון ו קורל ביץ' קלאב אילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל נמען דבעי
שלום רב,
בתאריך 13.12-15.12.12 התארחנו במלון בהרכב של זוג+2 ותינוק. במסגרת חברות מועדון שמיים, הוזמן הנופש דרך מוקד המועדון.
בשיחה עם נציג המכירות ביקשתי 3 דברים:
1. לאור העובדה שאני נכה ושומרת שבת ביקשתי לוודא שקיימת מעלית שבת במלון, ואכן נציגת המכירות אישרה בשיחה כי במלון מעלית שבת.
2. שאלתי עם הספא פעיל במלון - ולא רק שלא אמרו לי שאין ספא במלון גם אמרו לי שהוא פעיל בעונת החורף.
3. ביקשתי לציין עזיבה במוצ"ש (אנחנו שומרי שבת כמו שציינתי)-ושה הדבר היחד שצויין בהזמנה כמו שביקשתי.
***
עם ההגעה למלון, פקידת הקבלה ציינה בפניי שאין מעלית שבת, אך מיד הצליחה להרגיע אותי וציינה שקיבלתי חדר בקומה חמישית שזה כמו קומה ראשונה ואני אצטרך לעלות רק 5 מדרגות. כמובן שסמכתי על דבריה, ואפילו לא טרחתי לבדוק את העניין.
ומשם, הגיע הלילה הראשון שבו הבנתי(מנציג הקבלה ניקולאי שבדק לי את העניין מול אשת הביטחון של המלון שגם היא ביקרה בחדרי) שהמזגן ניתן לכוון רק על חום, ומכיוון שחלק מהפגיעה בנכות שלי היא קוצר נשימה ביקשתי מניקולאי מאוורר.
וכאן- התחיל הסיוט! במשך לילה שלם המתנתי מחוץ לחדר כאשר אני יושבת על כסא עם שמיכה בחוץ!! (כיוון שלא יכולתי להשאר בחום של החדר ופחדתי לישון עם דלת פתוחה). כל השיחות שלי לקבלה לא הועילו באותו הלילה לקבל מאוורר פשוט!
למחרת הבוקר, פניתי לשוחח עם אחראי וסיוון אחראית במלון הגיעה לדבר איתי. כאשר העלתי בפניה את עניין המאוורר היא הגיבה בצורה ילדותית מאוד "מה??? את לא רצינית??? לא נכון...!!! וכו'..." ובנק' הזו הבנתי שאין עם מי לדבר, ובחרתי לוותר ולא לעשות עניין ולהמשיך בנופש.
לצערי, הסיוט שלי רק התחיל.
עם כניסת השבת, ירדתי לחדר האוכל (ארוחת שישי) וגיליתי לדאבוני כי מדובר בכמעט 21 מדרגות ולא 5 מדרגות כפי שפקידת הקבלה הבטיחה לי. לאחר א. הערב פנינו שוב לקבלה לבדוק אולי טעינו וקיימות מדרגות קצרות אחרות שמובילות לחדר שלנו, נציגת הקבלה התנצלה בפנינו ואמרה שזו הדרך היחידה להגיע לחדר.
אני אחסוך במכתב זה את היסורים שעברתי לצורך העלייה לחדר, אך בעת הצורך אשמח להציג אישורי נכות ואישורים רפואיים שיאמתו את העניין.
מיותר לציין, שאת כל שאר השהות במלון העברתי בחדר, "מזל" שהיתה לי מרפסת מהחדר שיכולתי להתאוורר קצת בזמן שנכלאתי שלא לרצוני בחדר במלון בחופשה שהיתה אמורה להיות מפנקת עבורי ועבור בני משפחתי.
כמו כן, מיותר לציין כי גם בנושא הספא, התבדתי, ובפשטות גמורה סגרו את הנושא מולי "בהתנצלות" מקוממת.
את הנופש סיימנו במוצ"ש, מותשים ומאוכזבים מאוד מאוד!!
כבר ביום ראשון, הרמתי טלפון למלון וציינתי שהשארתי מכתב תלונה וביקשתי לשוחח עם כרמית המנכלי"ת. לאחר 8!!!!! הודעות בקבלה עם יעל, וג'ולי, ומי עוד.... ועשרות נסיונות להשיג את מזכירתה של כרמית, חזרה אליי מירב, שהיתה מאוד אמפטית בשיחה, אך לצערי גם היא אכזבה, הבטיחה שתחזור ועד עצם היום הזה - לא חזרה!
כמובן, שלא ויתרתי והשארתי שוב מספר הודעות לגברת כרמית, ששוב ושוב לא הועילה בטובה לחזור אליי. כאמור אחרי שבוע, חזר אליי מנהל בשם ירון שציין בפניי כי הוא הסמנכ"ל, הקשיב לדבריי ציין כי ייבדוק את העניין, ובאמת חזר אליי (אחרי 5 דק' "מלאות" של בדיקה!)
על מנת לקצר את השיחה, הציע לי ירון פיצוי "לילה במתנה" בהזמנת נופש של מינימום 3 לילות. כמובן, שלא הסכמתי לקבל את הצעתו וביקשתי שכרמית המנכלי"ת הנכבדה תיצור איתי קשר.
גם כאן, מיותר לציין שכרמית טרם הועילה לחזור ולהתייחס לפנייה שלי.
מאוכזבת, כואבת, ובעיקר נואשת - פונה לעזרתם.
ולמען גילוי נאות, רוצה לציין כי בכל חופשותיי הרבות במלונות פתאל נהנתי מאוד, ומעולם לא נתקלתי ביחס משפיל ומזלזל כפי שקיבלתי מצוות ההנהלה במלון U קורל ביץ קלאב, שלכאורה מלון הדגל של פתאל!
א כ ז ב ה !
כספי סוג הנזק :
דורשת את מיטב כספי ששולם בחזרה ובמלואו. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים - רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון יו קורל ביץ' קלאב. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה