|
|
|
|
|
|
אי התיחסות לפניות בכתב |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
יד חרוצים 10 תל אביב קומה ג' (משרד עו"ד) |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני עורך דין במקצועי .לקוחה שלי נפלה במלון לאונרדו קלאב ים המלך בתאריך 23/11/2011 .לאחר פניה שלי למלון נמסר לי שהמבטחת של המלון בביטוח צד ג' בתקופה הרלונטית היא כלל חברה לביטוח .לאחר שפניתי לכלל נמסר לי כי כלל לא מבטחת את המלון .פניתי לבית המלון במכתב בתאריך 4/11/2012 ובקשתי כי ימסרו לי את שם חברת הביטוח הנכונה .עד היום וזאת למעלה מחודשיים לא קבלתי כל מענה .
נראה לי מזלזל ולא ראוי שבית מלון אשר מוסר מידע שגוי לא טורח לתקן זאת ומתעלם מפניה שלי
אודה לקבלת תגובתכם ושם חברת הביטוח שביטחה את המלון בביטוח צד ג' בתמועדים הרלונטים
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים - רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
הינך מוזמן ליצור קשר עם משרד מנכ"ל המלון בטלפון 08-6689432.
|
תגובה: |
מאיה תשמח לעמוד לשירותך. |
פתרון: |
|
|
|