פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנידון: תלונה על שירות, התנהלות וחוסר ארגון בליל הסדר. נושא התלונה:
לוי ניר שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
זיסמן 14 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי ניר לוי רכשתי לאימא ולשלושת אחי הלוקים במוגבלות שכלית חופשה בפסח (חדרים 1521/1522).
כדי שאוכל להצטרף לארוחת חג שילמתי בנפרד 650 ש"ח. לא האריך, המקום היה צפוף ומחניק, אולי בשל כך החל ריב משפחות נסער עם צעקות וקללות ממש כמו בתחנה מרכזית (נמשך כ-20 דקות) וצוות המלון לא יכול או ידע איך לתפקד במקרה כזה.

כל שרציתי הוא לוותר על הסדר לאכול וללכת, ניגשתי לעמדת ה'בופה' (המצומצם להפליא) וקיבלתי צרחה מרב המלצרים או אחראי האירוע (בחור קרח בשנות ה-40) ושעלי לחזור למקומי.

חכיתי בסובלנות לסיום האגדה שלא שמענו ולא עקבנו בגלל הצפיפות הרעש והצעקות. בסוף ההגדה מיקום ה'בופה' לא יכול היה להכיל את כמות האנשים, והתורות שהשתרכו, הדחיפות (והחליפה שלצערי מלאת הכתמים מאנשים שנדחפו עלי) גרמה לי לברוח משם להזמין משקה שיכר. לאכול מנה ראשונה כל שתהיה וללכת משם.
זו לא תענוג זו לא שלווה וזו לא ארוחת חג, בטח ובטח לא שתהיה שווה לי 650 ש"ח או למשפחתי שרצתה לחגוג בשלווה אחרי גירושי הורי.

יתרה על כך, שילמנו על חזן כמאה שקלים ביציאה מהמלון - חוצפה!
האירוע עצמו צולם במצלמת וידאו אשר בטלפון הנייד שלי ואוכל להציג הוכחות לחוסר השירות, המקצועיות והארגון מראש של האירוע. לא להאמין שרשת שמכבדת את עצמה תפעל בצורה כזו.

אשמח לתגובה מהירה

ניר לוי 0502002917 (חדרים 1521-1522)
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אנו מודים לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו סיטי טאואר. תגובה:
נערכה שיחה עם מנכ"לית המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה