פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביום שישי ה 12/4/2013 הגעתי לחופשה מטעם ועד בנק דיסקונט למלון לאונרדו קלאב באילת. אני אוסיף ואומר כי בכל שנה אנו נופשים במלונות אחרים וזו הפעם הראשונה במלון הנל. כאשר הגענו נאמר לנו כי החדר אינו מוכן המשכנו לטייל וחזרו בשלוש וחצי החדר עדיין לא היה מוכן ואורחים רבים התלוננו על המתנה מרובה פניתי לאחד הפקידים בטענה כי התקשרתי לפני שבוע להסביר את צרכי מאחר ואני עם תינוקת והיא אמרה שכל הבקשות מובנות וברגע שאגיע למלון פשוט לומר אותם ובוודאי שלא תהיינה בעיה הבקשות הן מיטת תינוק אשר שילמתי עליו 200 שח לועד קומקום חשמלי ומרפסת לאחר זמן רב של המתנה הוסבר כי החדר מוכן לא היה בחדר קומקום לא מרפסת ובטח שלא מיטת תינוק המים בשירותים לא עבדו והחדר היה נראה כמו אכסניה ולא כמו מלון שמכבד את עצמו כאשר חזרתי לקבלה לדבר עם המנהלת היא דיברה אלי בהתנשאות בחוסר יחס בזילזול שלא ניתקלתי בו מעולם! ומסביבי עוד לקוחות כועסים ומאוכזים הסברתי לה שהגעתי לחופשה כדי להירגע והם הצליחו להוציא אותי עצבנתי וכועסת ביקשתי לבטל את ההזמנה ואחפש בעצמי מלון או שאחזור הביתה גם שם כמובן נתקלתי בחוסר יחס וזלזול בסופו של דבר ולמזלי הועד אכן דאג לי ביטל לי את העיסקה וסגר לי מלון אחר את כל יום השישי כמובן שבזבזתי אבל למנהלת בוודאי שזה לא היה אכפת. מעולם לא ניתקלתי בכזו אטימות בחוסר צומת לב ללקוח ובהקשבה אני מצפה לתשובה כי בוודאי שלא אוותר על כל עוגמת הנפש בזבוז הזמן והזילזול שקיבלנו!

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה