פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות באורחי המלון. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנני שוהה אצלכם כבר שבוע שלם ולפני המון בעיות שהיו לי כדלקמן :
מקלחון בחדר לא תקין . מזגן לא תקין .סגירת מים ראשי כ 3 פעמים ללא התראה מוקדמת אלא באופן מידי . דבר זה גרם לי המון נזקים והיתאכזבות משירות המלון וחוסר ההיתחשבות באורח ששילם ממיטב כספו על מנת לנפוש ולהנות משהותו במלון ובדיעבד הוא רק סובל . בגלל בעיות כאלו ואחרות . התשובה של המלון היתה אנו מצטערים נביא לכם בקבוק מים על מנת לסיים את המקלחת .
עלבון סוג הנזק :
החזר עבור מלוא התשלום לאירוח על ימים שבהן נגרם נזק לאורח פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אנו מודים לך על בחירתך להתארח ברשת מלונות פתאל. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה