|
|
|
|
|
|
חוסר התחשבות באורחי המלון. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנני שוהה אצלכם כבר שבוע שלם ולפני המון בעיות שהיו לי כדלקמן :
מקלחון בחדר לא תקין . מזגן לא תקין .סגירת מים ראשי כ 3 פעמים ללא התראה מוקדמת אלא באופן מידי . דבר זה גרם לי המון נזקים והיתאכזבות משירות המלון וחוסר ההיתחשבות באורח ששילם ממיטב כספו על מנת לנפוש ולהנות משהותו במלון ובדיעבד הוא רק סובל . בגלל בעיות כאלו ואחרות . התשובה של המלון היתה אנו מצטערים נביא לכם בקבוק מים על מנת לסיים את המקלחת .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר עבור מלוא התשלום לאירוח על ימים שבהן נגרם נזק לאורח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לך על בחירתך להתארח ברשת מלונות פתאל. |
תגובה: |
מכתב נשלח לכתובת ביתך. |
פתרון: |
|
|
|