פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'וקים במלון נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
משפחתי ואני נפשנו במלון לאונרדו קלאב אילת מתאריך 31/6/2013 עד תאריך 3/7/2013.( חדרים מס' 346+347 )
לאחר שחזרתי מטיול בטיילת בסביבות השעה 24:00 בדרך לחדרי מעבר לגשר היו שני ג'וקים גדולים מאוד ,אציין שאני פוחדת מאוד מג'וקים לא יכולתי להכנס לחדרי עשיתי עיקוף גדול וכל הדרך לחדרי התפללתי שלא אראה ג'וקים.
ביום השלישי לנופש בגשר באור יום , בתי בת 6 נתקלה בג'וק בגשר, כאשר הג'וק רדף אחרי ילדתי והיא צורחת ובוכה ואיני יכולתי לעזור לה בגלל פחדיי, צרחתי גם אני לעבר אורחי המלון לקבלת עזרה וכך היה אורח במלון החזיק את בתי הקטנה הרגיע אותה והרג את הג'וק.
באותו היום בתי לא הרגישה טוב, לא שיחקה ולא אכלה דבר.
לאורח הטיול ישבה בצמוד אליי ולא נהנתה כלל.פניתי ללובי במלון והראתי להם את התמונה שצילמתי בפלאפון את הג'וק בגשר והם טענו שיעשו ריסוס.(לא ראיתי שעשו).
גם לאחר הנופש ,כאשר אנו בדרכינו הביתה בתי הקטנה מבקשת שהרים אותה בכדי שלא תתקל בג'וק . אציין שבתי לא היתה פוחדת כלל.
ישנם דברים כמו זה שיכולים להרוס נופש וגורמים לפחד.
חבל לנו שהנופש נהרס ולא אשוב כלל למלון זה.
פגיעה בנפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח בהתאם לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה