פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מאוד< נושא התלונה:
פרגון אליאור שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אליאור פרגון אני תושב קרית ביאליק אני לקוח של מועדון שמיים מרשת פתאל לפני שנה בערך בחודש 7 נפשתי באילת לראשונה במלונות פתאל ברשת במלון מגיק סאנרייז קלאב קיבלתי שירות לקוי מאוד ועל כן העברתי את התלונה דרככם אליהם קיבלתי פיצוי על סך של 35 אחוז לנופש הבא ואו יום כיף בחרתי לנסות לטעוםפ שוב את טעם מלון מגיק סאנרייז קלאב אילת לאחר הזמנה מול דנית לוי ממחלקת vip הובטח לי כי אקבל שירות הכי טוב שאפשר הגעתי למלון בתאריך 18-6-13 עד תאריך 23-6-13 קיבלו אותי בחום אבל משם ואילך הכל לא היה תקין לא היו מגבות בחדר קילחתי את שני הילדים הקטנים שלי בגיל שנה וחצי נתקעתי ללא מגבות יצרתי קשר עם השירות אמרו שישלחו חיכיצי חצי שעה בזמן שתינוק ללא מגבת מחכה הטענעה הייתה שיש עומס במלון זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה ההגיוני שתינוק בן שנה וחצי יחכה חצי שענה במקלחת כי יש עומס במלון???? לא הגיוני לאחר מכן רמת האועל הייתה ירודה מאוד בארוחת הערב לא היה מספיק אוכל בארוחת בוקר ביום רביעי הגענו לחדר אוכל בשעה 9 אבל עד שהגעתי לקינוחים דוגמת הפנקייק נגמר הפנקייק ביקשתי מטבחית שתוציא פנקייה התשובה שקיסלתי נגמר הסרוויס ואני לא עובדת אצלך אז בסדר אםמאני לא רצוטי שם בסדר לאחר מכן רציתי עוגה תשןובת הטבח הייתה נגמר הסרוויס תבוא מוקדם יותר וכןם הלאה בתאריך 20-6-13 הוריי הגיעו כהפתעת יומהודת לאבי קיבלו חדר אך הם התאכזבו גם השירות גרוי אוכל היה חסר ביום שישי בערב שאלנו אם יש דגים תשובת הטבח אין לי מושג מה יש ומה אין כך נהרסה לנו כל ארוחת השבת ביום שבת בארוחת הבוקר אותו הסיפור לא נשאר כלוםיש לציין כי ביום שישי הגיעה לחדר אוכל עטזרת המנכלית שלך המלון סוזי שמה ושאלה אם הכל בסדר השתובה הייתה שלילית היא הזמיננה אותי לגשת אלייה עליתי שטחתי בפנייה את הסיפור לטענתה היא אמרה שתטפל בזה בארוחת צהריי יום שבת הבן שלי ביקש עוגה אימי ביקשה מהטבח מכיון שכרגיל העוגות נגמרו הוא אמר לה אין מה לעשות נגמר אני ביקשתי גם נעניתי בשלילה טכך גם אימ י למרות שראינו במו עיננו את המלצר האחראי מוציא עוגות למקורבים ביום שבת הגעתי לקבלה לשאול מי המשגיח מנהל השירות שמע שהתעצבנתי וקרא לי כאילו אני חבר שלו והתעצבן עליי כנראה הוא שכח שאני אורח של המלון ותפקידו לשרת אותנו ביום ראשון לפני העזיבה של המלון קראה לי סוזי שוב שמעה את הטענות שלי הכניסה אותי למנכלית והיא אמרה שהכל יטופל בגדול אחרי שלקחתי שני חדרים לא אחד וחשבתי שהכל ישתנה אבל בעצם נהייה יותר גרוע וחבל שכך כי אחרי ששילמתי כל כך הרבה חשבתי אחרת אבל נסתבר שהייה יותר גורוע רציתי לעלות פוסט בפייסבוק של רשת פתאל אבל סוזי שכנעה אותי שלא כי זה יפגע בהם בגדול אני מצטער שלא עשיתי כך אנשים יידעו לא לגשת למלון הזה אני סמוך ובטוח שבחודש דצמבר שמסתיים לי החברות מועדון של םתאל לא אחדש אותה לעולם ובנוסף לזה לא אחזור למלונות פתאל במיוחד לסאנרייז אילת יש לציין כי לאחר שחזאתי מהחופשה חכיתי למכתב תגובה שככה הבטיחה לשלוח לי סוזי אבל היא טרם ש/לחה לאחר שתהיאשתי העליתי פוסט על המלון בפייסבוק לאחר שעה התקשרה אליי סוזי בחוצפתה וביקשה ממני להוריד את הפוסט כי זה ייםגע בהם כנראה הייתה לא מטרה לערבב אותי וגם שהלכלוך יישאר בפנים ולא ייצא להנהלה בתל אביב אשמח לתגובה אליאור פרגון קרית ביאליק
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כדוגמת נופש ללא עלות פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה