פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע במלון סנרייז באילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה ל-3לילות4ימים+טיסות עבור מבוגר+2ילדים מתחת לגיל 12 (11+7שנים) אבקש לציין שזו פעם ראשונה שאני מתארחת ברשת מלונות "פתאל" ובכדי לקבל הנחה,נרשמתי לחברות שמיים שמקנה 10%עלות השהייה כולל טיסות בישראייר הסתכמה +דמי חברות של 300ש "ח בסך כללי של -6,200 ש"ח.שילמתי במיטב כספי וברצון טוב לתת לילדיי חופשה שנתית כייפית(אני גרושה טרייה וזו פעם ראשונה שאנו נופשים לבד) בהגיעי למלון הסתבר ששילמתי בין 1500 ש"ח עד 2,000ש"ח יותר.פניתי למנהלת יחסי ציבור במלון וביקשתי הסבר לשינוי בתעריפים ולמחיר הגבוה מאוד(משפחות זוג +2 ילדים וטיסות שילמו כמונו וידוע לי שטיסות בערך 1400 ש"ח) אותה בחורה אמרה לי שהזמנו דרך ישראייר,כשהגענו יצרתי קשר עם מרכז ההזמנות,עם מספר נציגים,בינהם עמי ואף פניתי לגורם ניהולי,שהבהיר לי חד משמעית שזה הסכום וזהו זה!!!ביקשתי לדעת מסך כל העיסקה מה הסכום לטיסות כדי עתידית באם אפנה לרשת פתאל אעשה שיעורי בית אם לקחת דיל עם טיסות או להפריד העסקה ולצערי לא רצו לתת לי פרוט והופניתי מאחד לשני.אני מרגישה מרומה, ולמרות שהצלון היה נחמד מאוד והילדים נהנו וניסו להעניק לנו שהות כייפית לאורך כל החופשה כשראיתי והבנתי ששילמנו יקר יקר יקר ממש בהגזמה הרגשתי עוגמת נפש ומרמור .
אני לא מלינה על המלון נהפוכו אבל מאחר ואני לא נופשת קבוע כל הזמן ולא מבינה במחירים ובזמן ההזמנה למרות שביקשתי הנחה וטענתי שזה יקר נאמר לי שקיבלתי הנחה של החסרות אחרת הייתי אמורה לשלם 6553 ש"ח - בסופו של דבר חברה בשם אחר בדקה במחלקת הזמנות ולאותם ימים למבוגר אחד + 2 ילדים לאותם תאריכים הסכום לתשלום צ"ל 4,540 ש"ח ולמעשה בשהייה בו בזמן הבנו ולא מ"מיסטר שמועתי" אלא מהכתוב שחור ע"ג לבן מאנשים שהזמינו ישירות ממח' הזמנות פתאל (ללא הנחות ודילים מקום עבודה) ששילמו פחות זוג+1ילד בן 8 עם טיסות לימים 4350 ש"ח
לא ברור למה לא רוצים לפרט כמה בסכום 5900ש"ח מגולם הסכום לישראייר וכמה למלון.
אם נעשתה טעות - ונעשתה למה שלא ייקחו אחריות פנימית בלי שאדע ויפצו אותי בזיכוי מסויים או בהנחה עתידית וכו'....אני רוצה לחזור למלון ולהעניק חופשות לילדיי,אך לא רוצה להרגיש מרומה במיוחד שכל כך קשה כספית.לא הכריחו אותי לסגור דיל,סגרתי בלי להבין מחירים ולשמחתי לאחר שהבראתי וטיפול ביוד רציתי רק להינפש.
אין לי מושג מה מכתבי זה יעשה ולמרות שהיה כיף במלון אני בדיעה שפשוט רומיתי ולצערי עתידית אם לא אזוכה בצורה זו או אחרת יחשוב פעמיים להזמין דרך פתאל. פעם בשנה לרוב(בבריאות טובה) אני נופשת עם הילדים
ומבקשת שבבואכם לקרוא מכתב זה, תבינו את הנרשם מתוך הארה ורצון טוב לכל הצדדים.
בכבוד רב, מגי קרמני 03-6342779 בערב בית
כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה