פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מכוערת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היום חזרנו מטיול בחיפה. גרנו במלון "לאונרדו חיפה". מלון נראה טוב ומוגדר כ-4 כוכבים, אבל למעשה אולי בקושי 3.
ביום שלישי ב-14 היגענו למלון חדרים עוד לא היו מוכנים. אמרו לנו שאנו יכולים להכנס לבריכה יש שם מגבות וב-15 נקבל חדר. ירדנו לבריכה ולא מצאנו מגבת אחת, שאלתי מציל ומאפתח איפה מגבות. התשובה היתה מדהימה "אני מציל", "אני מאפתח" - "לא יודעים מתי יהיו מגבות". התיבשנו מתחת לשמש.
בשעה 15 קיבלתי מפתח לחדר 1262 והרמתי התיקים עד החדר (קומה 12). עף מפתח לא היה תקין. התקשרתי לקבלה - אמרו לי תוך 5 דקות נגיע. לאחר 20 דקות ראיתי חדרנית בקומה וביקשתי לפתוח לי חדר כמפתחות שלי לא עובדים. חדרנית פתחה ,הכנסתי תיקים לחדר וירדתי לקבלה. כאשר אמרתי לעובד בקבלה (שם "אור") ש-5 דקות שלו עברו לפני 25 דקות, קיבלתי תשובה דיבילית לגמרה "עכשיו הוא עלה אליך תעלה בבקשה לחדר". עליתי שוב פעם - שומר שהיה כבר ליד החדר ניסה לפתוח דלת עם מפתחות שלי כמה פעמים - לא הצליח. גזר דין היה מקורי מאוד "תלך לקבלה שיקודדו לך מפתחות חדשים". ירדתי וקיבלתי מפתחות חדשים שכבר פתחו דלת. רק ב-15:52 אשתי וילדות שלי נכנסו לחדר.
אמרתי לעצמי "חבלי לידה" יכול לקרות טעיתי בגדול.
מזל שלי היה שבתי לא הספיקה למזוג לעצמה מים מהקומקום ואני רציתי להכין תה. קומקום היה מלא לחצי, כאשר שפכתי מים מהקומקום היה ריח של חומר ניקוי חזק. מיד התקשרתי לקבלה וסיפרתי להם על המקרה, הם לא הופתעו ועמרו שזה חומר ניקוי וישלחו קומקום חדש. (משלוח לקח קרוב ל-40 דקות).
אנו הזמנו חדר "סוויטת דלקס" עבור זוג 2 ילדים.
אחרי שנרגענו מהקומקום קיבלנו עוד הפתעה - בחדר שינה אין חלון. אתם מזמינים חדר במלון על שפת הים עם בריזה נעימה ומקבלים מחסן עם מזגן. ירדתי לקבלה, רק בגלל אישתי וחברים שבנו איתם לא ביטלתי הכל במקום, ביקשתי להעביר אותנו לחדר ממחסן ממוזג. עובד קבלה הפנה אותי לקשרי אורחים. דיברתי עם "מירי" וקיבלתי תשובה "אנו מלאים אולי מחר". אמרתי לה "ומה נעשה הלילה?". "אין לי פטרון בשבילך עכשיו - רק מחר". זה היה לילה נורא. הינו חיבים להפעיל מזגן כל הלילה ובבקור קמתי עם כאבי ראש.
חופש מדהים!!!
על מצעים אני אפילו לא מדבר. כל החדר היה מוכן רק לשני אנשים - 2 מגבות, לא היה מצעים לילדים.וכל דבר כזה - טלפון לקבלה , 40 דקות המתנה.
יום למחרת לאחר הרבה ויכוחים "אבל החדר שלכם יפה" קיבלנו חדר נורמלי 851. שם היה גם אותו סיפור בדיוק עם מצעים, אבל קומקום לפחות היה נורמלי. מה שהבנתי שבמלון הזה אם לא תבקש לא תקבל.
תהליך הכנה מלא לא מכירים כאן.
בשעה 18 ירדתי עם בתי הקטנה לבריכה ראיתי שעוד פעם אין מגבות. ביקשתי ממציל שיביאו מגבות, הוא מיד התקשר לקבלה. ב-18:30 שוב שאלתי מה עם מגבות - הוא עוד פעם התקשר. ב-18:45 היתי חייב מגבת והתקשרתי לבד - קיבלתי תשובה שקרנית "ראיתי אותו עכשיו , הוא בדרך אלכם". ב-18:55 בלי מגבת לקחתי בתי הקטנה (בת 4) על הידיים רטובה ורצתי לחדר. באותו ערב רצינו לצאת אבל לא יכולנו כיוון שבתי הקטנה לא הרגישה טוב.
מלון פשוט מדהים במכוערות של העובדים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת מחלקת פניות הציבור - רשת מלונמות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה על פנייתך,
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך.
בברכה

אתי
תגובה:
מכתב תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה