פרטי התלונה

תלונות www.lovely.co.il

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי בגין חידוש מנוי אוטומטי שלא כחוק נושא התלונה:
בוצס סמיון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יולי 2012 היה אמור להגמר לי המנוי, וב-30 לחודש נכנסתי לאתר על מנת לבטל את "חידוש המנוי האוטומטי" שגם הוא כעיקרון אינו חוקי, אך על כך אפרט בהמשך.
כשנכנסתי לפרטי כרטיס האשראי ראיתי שהכרטיס חוייב כבר לפני שבוע, ז"א לא ביום האחרון של החודש, אלא החברה החליטה כשבוע לפני שיש לבצע חיוב נוסף, דבר שלא משאיר שום אפשרות לתיקון וביטול המנוי.
נכון לעכשיו, אני מחכה לזיכוי כבר כחודש וחצי בטענה שהתהליך עובר 2 חברות אשראי וזה ביורוקרטיה. מה שיפה בכל המנגנון הזה, שהחיוב מתבצע במהירות האור, אבל הזיכוי יכול לקחת אפילו חודשיים.

לגבי הסעיף של "חידוש מנוי אוטומטי", אשר כל האתרים משתמשים בו כבנשק יום הדין, עליי לציין שהמחוקק הקדים תרופה למכה, ואסר על הכנסת סעיף מסוג זה לכל חוזה משפטי שהוא. מי שיבדוק בחוק הגנת הצרכן, לגבי עסקה מתמשכת, לא אצטט כאן, אך כתוב בגדול כי חוזה אשר כולל סעיף של חידוש אוטומטי- ראה כבטל. לידעתכם, האתר יכול לכתוב ככל העולה על הרוחו שהרי ידוע שהנייר סובל הכל, אך הדבר מנוגד לחוק, ואסור לשום חברה/אתר לחייב אתכם אוטומטית ללא קבלת הסכמה דרך הטלפון מראש בפרק זמן שכתוב בחוק.

ההתנהלות הזו היא לא דבר חריג במחוזותינו, אותו הדבר קורה גם באתר xLove, ראו כל התלונות עליו באתר הזה. שמישהו ירים את הכפפה ויגיש תביעה ייצוגית כנגד העוולה הזו. אם נקח בחשבון גס ש-1% מתלוננים, קיימות מאות אם לא אלפי פניות בנושאים הללו.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

www.lovely.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
נופר מנהלת האתר. שם ותפקיד:
שלום רב,

בתאריך 1.8.12 פנה אלינו הלקוח וטען שחויב בעבור חידוש שלא היה מעוניין בו. לאחר בדיקה נראה כי הלקוח לא השתמש במנוי ואכן מגיע לו זיכוי כספי.
אנו שלחנו לחברת האשראי שלו( ויזה) טופס זיכוי על סך 129 ש"ח בלבד.
חברת האשראי מתחייבת לטפל בזיכוי תוך 14 ימי עסקים.
בתאריך 19.9.12 פנה אלינו שוב הלקוח, בטענה כי עדיין לא קיבל את הזיכוי. אנחנו כאמור- מזכים דרך חברת האשראי באמצעות הטופס, דאגנו לשלוח להם שוב את הזיכוי בפעם השניה.
תגובה:
יש לפנות אל חברת האשראי( ויזה) ולבדוק מולם מדוע סמיון לא קיבל את הזיכוי הכספי. אנו דאגנו להעביר זאת פעמיים.

נשמח לצרף את קובץ המפרט את פרטי הזיכוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה